Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Jeg fant akkurat ut at jeg skal sende Twistsjokolade som julegave med en som reiser til utlandet snart (som skal besøke mine venner). Finnes det noen butikker som har det på tilbud nå? Det har alltid vært billig før jul, men akkurat nå har jeg ikke funnet noe tilbud. Noen som vet?
Gjest sjokoglad Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Ikke Twist, men Rema hadde gode ønsker til rundt 40 kr akkurat nå - lettere å pakke inn
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Meny har tilbud på Twist her jeg bor, så det senest i dag. Kan jo hende det varer til neste uke
Gjest Gjest_ Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Ikke Twist, men Rema hadde gode ønsker til rundt 40 kr akkurat nå - lettere å pakke inn Trur smak teller høyere enn innpakkingskunster.. 'Gode Ønsker' kan ikke måle sæi sådann!
Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Tusen takk for svar! Da skal jeg ut idag og se om noen av butikkene har søndagsåpent! Forresten så synes jeg Gode Ønsker er en av de beste konfektene fordi den er barnevennlig og har mange frukt- og bærsmaker og ikke "alkohol"-fyll. Så jeg får sjekke Rema også om jeg får tid!
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Twist på Europris til 34,99 35, for helvete!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå