Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Boxertispa vår har hudproblemer som gjør at hun røyter helt ekstremt og det må støvsuges hver eneste dag, helst 2 ganger om dagen og nå er jeg så lei, at jeg vurderer å barbere henne. Lar selvfølgelig pels på ben og hode være igjen. Noen her som har erfaring med å "helbarbere" hund? Vil bruke dekken på henne ute.
Gjest Marlo Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Ville ikke barbert en hund med allerede så lite pels.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Ville ikke barbert en hund med allerede så lite pels. hm... nei du sier noe der.. Får pakke henne inn i plastfolie, så hårene ikke faller på gulvet.. Nei... dette er virkelig kjipt altså.. Blir snart gal av alle hårene.
Gjest Marlo Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Ja jeg skjønner problemet ditt, men jeg ville aldri barbert en langhåret hund så langt ned til huden heller. Vet ikke hva slags hudproblemer hunden din har heller, så vanskelig å komme med råd. Regner med at du har prøvd alt av oljer og spesialfor som finnes? Selolje hjalp iallefall en del på en av mine tisper som røytet mye, samt gå over på Norwegian Polar. Så fort hun fikk tørrfor så datt bare pelsen av nærmest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå