woods Skrevet 15. november 2009 #1 Del Skrevet 15. november 2009 Fant denne nettbutikken: www.urverket.no Skal kjøpe ny klokke, men er ganske usikker på å handle så dyre ting på internett. Er det noen som har handlet på denne siden? Er den pålitelig? Og blir det noe billigere enn å handle i vanlig butikk? Ser at varene sendes fra Sverige, og da må man jo betale norsk moms og toll i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lulelå Skrevet 15. november 2009 #2 Del Skrevet 15. november 2009 Hei. Kan ikke skrive det jeg vet om denne konkrete butikken, fordi det foreligger en etterforskning der. Men generelt vil jeg fraråde deg til å handle klokker på nett. Jeg jobber for verdens største klokkeprodusent, og flere av våre merker er representert på den aktuelle siden du henviser til. Vi har en policy world wide som forhindrer nettsalg... Det beryr for det første at klokkene du bestiller der ikke er levert fra levrandøren, men via diverse omveier... Du får heller ikke med en gyldig garanti. De sier at det følger med garanti, men legger du ved det "garanti" beviset du får med herfra når du sender inn klokken til oss, så får du beskjed om at den ikke er gyldig... Dessuten må de aller alle fleste til en urmaker for å tilpasse lenken ol, og når du sier at klokken er kjøpt på nett så får du ikke så veldig bra service.... I tillegg er det mange eksempler på at folk har fått fake klokker... ikke så morro når du kjøper en dyr fin klokke og det viser seg at det inni har samme kvalitet som en klokke kjøpt på nille... Og de oppererer ofte med feil veilendene pris, slik at det ser ut til at man gjør ett bedre kjøp en man faktisk har gjort... Jeg hadde heller funnet den klokken jeg ville ha, gått til en urmaker og sagt at jeg har funnet det for xx kr på nettet, så kanskje du får litt rabatt... Og da har du iallefall en ekte klokke og en gyldig garanti... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå