Gjest Chiffon Skrevet 6. november 2009 #1 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Inspirert av den andre tråden her må jeg bare spørre, hva har du i badeskapene dine (man kan jo ikke unngå å bli nysgjerrig når folk leter etter dildoer og medisiner)? Jeg er nok kjedelig, jeg har sminke, parfyme, renseprodukter, q-tips, neglelakk, deo, hårføner og sikker noen andre typiske kvinneting, ingen lysky saker som ikke tåler dagens lys. Så, hva har du i skapene? Endret 6. november 2009 av Chiffon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 6. november 2009 #2 Del Skrevet 6. november 2009 Vi har ikke skap på badet, men trådkurver, så hos oss er alt på utstilling I kurvene har vi (jeg): Tannbørster, hudkremer, renseprodukter, sminke, bomullspads, q-tips, medisiner og deo. I en annen kurv har vi fotpleieprodukter, tamponger, bind og diverse annet som ikke har noe annet sted å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 6. november 2009 #3 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Sminke, hårfarge, hårbørste, deo, nye såper og shampo, barbermaskin, dopapir, smykkeskrin, ekstra undertøy, bomullspads, parfymen min, parfymen hans, barbersaker (høvler og blader), smertestillende, hundeshampo, blodstopp-pulver og noe til labbene til hund, eksem-salve, p-piller, kremer, bind og annet smådill. Endret 6. november 2009 av Syrin_Ulven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ærlig_* Skrevet 6. november 2009 #4 Del Skrevet 6. november 2009 Har mange kjedelige ting som er kjøpt på dagligvarebutikken, feks Loreal ansiktskrem, Dove deodorant, Dove body lotion osv. Av mer "uvanlige ting" har jeg hemmoroidekrem, intimgele etter barbering, munnskyllevann mot dårlig ånde, en svindyr cellulitekrem (impulskjøp) og liktornplaster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. november 2009 #5 Del Skrevet 6. november 2009 Tror nok ikke jeg har så mange lyssky saker i skapene mine. Det blir vel det mest vanlige: sminke, hårprodukter, hudprodukter, parfymer, tamponger, q-tips, neglelakker, smykker, barbersaker osv. osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. november 2009 #6 Del Skrevet 6. november 2009 Nå må jeg tenke ... I kommoden eller hva jeg skal kalle det har vi noe sånt som : bind, tamponger, bh-vaskepose, solkrem,bodylotion, sminke,barbermaskin,hårklippemaskin,dopapir,toalettmappe,q-tip, baby q-tip, pinsett, negleklipper,barberskum, badesalt, hårstrikker, hårklemmer, i tillegg til deo, sminke,ansiktskrem, bomullpads, tannbørste, sminkefjerner og annet diverse som står oppå kommoden. Det mest spennende som er i den kommoden er vel fun factory- kulene mine. (tror iallfall de ligger der.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Étaín Skrevet 6. november 2009 #7 Del Skrevet 6. november 2009 Inspirert av den andre tråden her må jeg bare spørre, hva har du i badeskapene dine (man kan jo ikke unngå å bli nysgjerrig når folk leter etter dildoer og medisiner)? Jeg er nok kjedelig, jeg har sminke, parfyme, renseprodukter, q-tips, neglelakk, deo, hårføner og sikker noen andre typiske kvinneting, ingen lysky saker som ikke tåler dagens lys. Så, hva har du i skapene? Det er vel det jeg har i mine badeskap også, samt vaskekluter og håndklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 6. november 2009 #8 Del Skrevet 6. november 2009 Altså, for å luke ut det litt mer spesielle enn tannkrem og sånn så har jeg gravid-vitaminer, p-piller, graviditetstester, ulike smertestillende piller, truseinnlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 6. november 2009 #9 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg deler leilighet (er student) så her er det ikke mye rare ting i skapene på badet -har et lite skap med tannbørste/tannkrem, q-tips, parfyme og deo. Og i det store skapet er sminken, hårprodukter og hudkremer ++ Alle de litt mer private tinga er gjemt bort på soverommet! Medisiner har også en egen plass i en boks på soverommet, og der finner jeg også plaster og andre førstehjelps-saker. Hva de andre har er jeg jammen meg ikke sikker på, ser sjelden inni deres skap, men regner med vi alle har omtrent det samme. Vi har ett skap felles og der står det bare rengjøringsprodukter og ekstra håndsåpe. For en spennende gjeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 6. november 2009 #10 Del Skrevet 6. november 2009 Av "interessante" ting har jeg angrepille og graviditetstest, faktisk en vibrator som jeg ikke er helt sikker på hvorfor ligger der og en brukt truse som jeg heller ikke vet hva gjør der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 7. november 2009 #11 Del Skrevet 7. november 2009 I have absolutely no idea. Alltid like spennende hver gang jeg tar en opprydning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå