Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #1 Del Skrevet 17. juli 2009 Er interessert i å høre om det er noen som begynner på master på UiO nå til høsten. Hva begynner du på? Jeg kom inn på pedagogikken og gleder meg. Noen som forresten vet om en må melde seg på fadderprogrammet på forhånd der? for de har vel fadderordning for master studentene også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. juli 2009 #2 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg kom inn på master i estetiske studier med fordypning i teatervitenskap. Aner ikke noe om fadderordning, men vi er invitert på lunch, hvor vi møter alle foreleserne og både gamle og nye masterstudenter. Regner med at de tenker at vi er godt kjent med universitetet fra før, og at det ikke blir det vanlige fadderopplegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #3 Del Skrevet 17. juli 2009 Søren også! Jeg er jo helt ny der...Har du noen tips til hvordan jeg får orientert meg rundt og skaffet nye bekjentskaper da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. juli 2009 #4 Del Skrevet 17. juli 2009 Søren også! Jeg er jo helt ny der...Har du noen tips til hvordan jeg får orientert meg rundt og skaffet nye bekjentskaper da? Det er flere fagmiljø som arrangerer interne fester og har egne studentorganisasjoner. Ellers er Blindern full av organisasjoner som alle kan melde seg inn i. Hva slags informasjon har du allerede fått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #5 Del Skrevet 17. juli 2009 har fått info om oppmøte tid og sted samt felles lunsj for master studenter, samt registrering og annet praktisk info. har også prøvd å lete litt på nettsiden dems, men ikke funnet noe ang fadderuken. Begynner den 11. dere også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. juli 2009 #6 Del Skrevet 17. juli 2009 Akkurat samme info som vi har fått. Vi begynner den 11. vi og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #7 Del Skrevet 17. juli 2009 Det var tidlig. Er det vanlig at masterstudentene begynner før de som skal ta lavere grad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #8 Del Skrevet 18. juli 2009 Det var tidlig. Er det vanlig at masterstudentene begynner før de som skal ta lavere grad? Ja det tror jeg er helt vanlig, begunnte mye senere på lavere grader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 19. juli 2009 #9 Del Skrevet 19. juli 2009 Søren også! Jeg er jo helt ny der...Har du noen tips til hvordan jeg får orientert meg rundt og skaffet nye bekjentskaper da? Er jo vanlig med fadderordning også på master da. Gått på Uio selv, og når jeg begynte på master var det jo full fadderuke. Blir noe annet om man går ferdig en bachlor og så f.eks. søker seg inn på de to siste årene, da er man jo ikke nye student. Sjekk infosidene på uio, eller så får du garantert mail om oppstarten og info rundt. 99.99% så er det faddere og fadderuke, så relax. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #10 Del Skrevet 19. juli 2009 Det var tidlig. Er det vanlig at masterstudentene begynner før de som skal ta lavere grad? Ikke nødvendigvis. Dette gjelder vel i hovedsak orienteringsmøte. Selve undervisningen kan starte senere. For eksempel begynner noen av kursene på arkeologi master 17 og 19 august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå