Gjest Gjest_Minni_* Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 hei har kjøpt meg en mobil i dag, men så når jeg kom hjem angret jeg på at jeg ikke kjøpte den samme modellen i den andre fargen istedet. Jeg kjøpte den med abonnement. Har ikke åpnet pakken og lurer på om dere tror kanskje jeg kan bytte den om jeg går i morgen? det er jo samme modell bare farge forskjell:)
vesla86 Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Du har ikke noe krav på å få bytte med mindre stedet du kjøpte den tilbyr dette. Men du kan alltids prøve, særlig med tanke på at den ikke er åpnet eller noe, kanskje de er snille!
Gjest Gjest_minni_* Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Du har ikke noe krav på å få bytte med mindre stedet du kjøpte den tilbyr dette. Men du kan alltids prøve, særlig med tanke på at den ikke er åpnet eller noe, kanskje de er snille! han jeg kjøpte fra var veldig hjelpsom og snill så håper det er han som er i kasse i morgen da, så er det jo også om de ansatte for gjort så mye med det:(
vesla86 Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Ja, det er det da. Kommer nok helt an på hvem du møter og hvor strenge butikken er på sånne ting. Du har kanskje vært avgårde allerede, men lykke til da:)
Gjest Gjest_minni_* Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Ja, det er det da. Kommer nok helt an på hvem du møter og hvor strenge butikken er på sånne ting. Du har kanskje vært avgårde allerede, men lykke til da:) hei...ringte dem i dag igjen og de hadde ikke den fargen inne, men at de får den i morgen og det var helt i orden å bytte så lenge det ikke var åpnet:) takk for hjelpa da:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå