Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #1 Del Skrevet 6. juli 2009 Om ca 5 milliarder år så vil jo vår sol død. Men hva om det var i nær fremtid i stedenfor, f.eks om en uke? Hva ville egentlig skjedd med oss mennesker om vi fikk vite at det er dommedag om en uke f.eks? Hadde myndigheter i det hele tatt sagt i fra? For det ville vlell blitt full panikk og sikkert en god del hadde vel gjort som dem ville? Og hva hadde du gjort, om du visste at det verden går under om en uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. juli 2009 #2 Del Skrevet 6. juli 2009 Om ca 5 milliarder år så vil jo vår sol død. Men hva om det var i nær fremtid i stedenfor, f.eks om en uke? Hva ville egentlig skjedd med oss mennesker om vi fikk vite at det er dommedag om en uke f.eks? Hadde myndigheter i det hele tatt sagt i fra? For det ville vlell blitt full panikk og sikkert en god del hadde vel gjort som dem ville? Og hva hadde du gjort, om du visste at det verden går under om en uke? Jeg hadde gjort alt jeg ønsket den uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 6. juli 2009 #3 Del Skrevet 6. juli 2009 Hadde satt meg på terrassen med ei kasse pils, og humret over synet av alle de religiøse gærningene som flagra rundt og hylte på Gud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxtor Skrevet 6. juli 2009 #4 Del Skrevet 6. juli 2009 Skulle gjerne likt å si at jeg hadde levd til det fulle for å få opplevd mest mulig. Men det ville vært ren løgn. Hadde nok dratt opp til familien og tilbrakt siste tiden der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melchizedek Skrevet 6. juli 2009 #5 Del Skrevet 6. juli 2009 Om ca 5 milliarder år så vil jo vår sol død. Men hva om det var i nær fremtid i stedenfor, f.eks om en uke? Hva ville egentlig skjedd med oss mennesker om vi fikk vite at det er dommedag om en uke f.eks? Hadde myndigheter i det hele tatt sagt i fra? For det ville vlell blitt full panikk og sikkert en god del hadde vel gjort som dem ville? Og hva hadde du gjort, om du visste at det verden går under om en uke? Er det ikke 4 milliarder år ? De ville ikke hatt tid til og sakt i fra. Vi ville blitt kokt levende uten at noe kunne bli gjort. Alt hadde skjedd i løpe av sekunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 6. juli 2009 #6 Del Skrevet 6. juli 2009 At solen dør ut ville skjedd over lang tid, såvidt jeg veit. Når det gjelder astronomi så er det vel ingenting der ute som skjer på ei uke har jeg inntrykk av. :gjeiper: Men jeg skjønner hva du mener. Tror ikke jeg hadde så mye utenom det vanlige, bortsett fra å droppe jobb og trening for å være mer sosial enn vanlig, og sovet litt mindre sannsynligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #7 Del Skrevet 6. juli 2009 Hadde satt meg på terrassen med ei kasse pils, og humret over synet av alle de religiøse gærningene som flagra rundt og hylte på Gud Det er neppe de religiøse som ville hylt mest. Men det minner meg litt om en scene fra Simpsons der alle fikk beskjed om at de ville gå under. Alle som var på puben stormet til kirken - og omvendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #8 Del Skrevet 6. juli 2009 Det er neppe de religiøse som ville hylt mest. Men det minner meg litt om en scene fra Simpsons der alle fikk beskjed om at de ville gå under. Alle som var på puben stormet til kirken - og omvendt Har du navnet på den episoden eller link til den på youtube om den finnes der? Fikk veldig lyst å se den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #9 Del Skrevet 6. juli 2009 Har du navnet på den episoden eller link til den på youtube om den finnes der? Fikk veldig lyst å se den. Det er fra the Simpson movie. Som de fleste Simpsonspoenger så er det en meget kort scene, så følg godt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 6. juli 2009 #10 Del Skrevet 6. juli 2009 Det er neppe de religiøse som ville hylt mest. Men det minner meg litt om en scene fra Simpsons der alle fikk beskjed om at de ville gå under. Alle som var på puben stormet til kirken - og omvendt Pokker at jeg ikke bor mellom puben og kirken Men ja, skulle jeg først blitt stekt levende, hadde jeg sørget for å gå til hel**te med flagget til topps ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå