Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :goodbye:

Jeg har lenge vurdert å få satt inn silikon i brystene og planen er å gjøre det i løpet av dette året :jepp:

Jeg er flatbrystet så må nok legge det under brystetmusklaturen. Hørt dette er en del vondere, men smerten skal jeg tåle så lenge resultatet blir bra!

Har et par ting jeg lurer på så om noen har erfaringer å dele så kom med dem!

Her er tingen jeg lurer på:

Jeg har ikke fått barn enda, hvordan blir det da med puppene når jeg er ferdig og amme. Vil de henge veldig mye?

Jeg beregner to uker til å være tilbake i jobb og skole. Er dette nok tid, eller bør jeg ha flere dager på meg?

Er det noen klinikker dere anbefaler i Bergen eller Stavanger?

Vil gjerne høre historier til folk, spesielt til dere som oppererte under brystmusklaturen :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Imsdal
Skrevet

Hei BunnyBee :)

Jeg la inn silikon for ca. 1 år siden. Kirurgen min sa at det var svangerskapet som satte mest spor på puppene, ikke ammingen. Han anbefalte meg å vente dersom jeg hadde tenkt å begynne å prøve å bli gravid innen tre mnd etter operasjonen, og en annen klinikk jeg snakket med sa 2 år.

Jeg trengte 1 uke med fri for å komme meg på, tok det litt med ro etter den uka og så gikk det fint :)

Om du sjekker CeeCee's dagbok finner du masse info om dette, ligger under dagbok A-D. Lykke til, og bare spør om du lurer på noe :)

Skrevet

Takk for svar :)

Har vært å kikket litt i dagboken henns nå, og det sto masse interesant der.

Takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...