Gå til innhold

Sommerjobb-søknad!

Gjest Gjesteskriver

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesteskriver

Hei alle kloke fantastiske kvinneguiden-brukere! :)

Skal skrive søknad på en sommerjobb nå! Jobber der allerede, men bare som vikar! Dersom jeg skriver en søknad om sommerjobb får jeg fast turnus i sommer! Det ville vært supert å hatt det, så jeg hadde visst når jeg skulle på jobb, i stedet for å bare bli ringt ut! ;)

Men hvordan skal jeg skrive en søknad dit? Det er jo ikke vits å skrive mye om seg selv, for de kjenner meg jo allerede. Jeg har jo jobbet der et halvt år!

Så hvordan formulere seg? Fint om noen av dere svarer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du jobber der fra før kan du jo bare skrive litt om hvorfor du også ønsker å jobbe der i sommer. F.eks at du trives godt (hvis dette stemmer;)), og f.eks at du i sommerferien har mulighet til å jobbe mer enn vanlig..

Ettersom du allerede har en for innenfor, så er vel denne sølnaden mest en formalitet, så du trenger vel ikke å "selge deg selv" slik man ofte gjør når man søker på en jobb før første gang;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fjavkd

Hvis du allerede jobber der, skulle det ikke være nødvendig å søke skriftlig. Du prater bare med lederen der og sier at du vil jobbe om sommeren. Jeg har ikke søkt skriftlig på alle jobber jeg har hatt. To av jobbene ble jeg spurt om å ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...