Gå til innhold

Den store stilikon tråden -

Nicky B

Anbefalte innlegg

Ser så mange engelske/amerikanske forum har egne stilikon tråder, tenkte kanskje man kunne hatt noe lignende her sånn for inspirasjonens skyld.

Så hvem lar du deg inspirere av og syns ser skikkelig flott ut?

Selv er jeg veldig glad i stilen til Nicole Richie og Kate Beckinsale.

Har nettopp "oppdaget" Miroslava Duma som jobber for russiske Haarpers som har en bra stil:

Egen tråd på FashionSpot for Miroslava Duma- mye bra bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest strykebrett

Haha, jeg leste feil "den store silikontråden" og trodde først det handla om hvem som hadde finest silikonpupper :legrine:

Jeg syns Audrey Hepburne må nevnes i en slik sammenheng. Tidløs og veldig elegant stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to stilikon, og det er Sophia Bush og Rachel Bilson :)

Jeg føler det er stor klasseforskjell på disse. Rachel Bilson ser alltid fantastisk ut, og jeg føler hun styrer sin egen stil. Sophia Bush ser mer ut som hun er stylet, altså at noen har bestemt hva hun skal ha på seg. De gangene hun prøver selv blir det vel mer sånn, noe vi aldri ville sett Rachel Bilson i. Derfor foretrekker jeg hennes stil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler det er stor klasseforskjell på disse. Rachel Bilson ser alltid fantastisk ut, og jeg føler hun styrer sin egen stil. Sophia Bush ser mer ut som hun er stylet, altså at noen har bestemt hva hun skal ha på seg. De gangene hun prøver selv blir det vel mer sånn, noe vi aldri ville sett Rachel Bilson i. Derfor foretrekker jeg hennes stil. :)

Da er det jo så bra at vi er forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...