Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #1 Del Skrevet 27. januar 2009 Har kikket paa en leilighet i omraadet som vi liker veldig godt? Men jeg lurer paa, er det trygt der om kveldene? Hva med i helga? Jeg husker nemlig politiet fraraadet aa oppholde seg paa nedre det av Karl Johans Gate for en stund tilbake... Noen som vet hvordan situasjonen er naa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanya Skrevet 27. januar 2009 #2 Del Skrevet 27. januar 2009 Har kikket paa en leilighet i omraadet som vi liker veldig godt? Men jeg lurer paa, er det trygt der om kveldene? Hva med i helga? Jeg husker nemlig politiet fraraadet aa oppholde seg paa nedre det av Karl Johans Gate for en stund tilbake... Noen som vet hvordan situasjonen er naa? Så lenge du ikke raver full rundt alene midt på natta med verdens minste miniskjørt mens du ypper med alle du ser er det jo ikke noe verre å bo der enn å bare gå forbi på vei hjem fra byen. Alts svært lite farlig for folk med normal oppførsel. Men å bo i Dronningens Gate, det kan du få gratis for meg. Er jo ikke akkurat så hyggelig der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #3 Del Skrevet 28. januar 2009 Takk for svar! Den ligger ikke akkurat i Dronningensgate, men et kvartal unna. Kom bare ikke paa gatenavnet igaar, var saa troett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
known Skrevet 28. januar 2009 #4 Del Skrevet 28. januar 2009 Så lenge du ikke raver full rundt alene midt på natta med verdens minste miniskjørt mens du ypper med alle du ser er det jo ikke noe verre å bo der enn å bare gå forbi på vei hjem fra byen. Alts svært lite farlig for folk med normal oppførsel. Men å bo i Dronningens Gate, det kan du få gratis for meg. Er jo ikke akkurat så hyggelig der... Enig der.. Men er veldig enig i at det er jo ikke verdens mest hyggelige sted... Men har kanskje blitt litt bedre etter at det er ulovlig med sexkjøp etc.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå