charley Skrevet 4. januar 2009 #1 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har kjøpt MD formulation glycare lotion og har brukt den i ett par dager og blir kjempe blank i huden etter jeg har brukt den, den skal jo hjelpe mot oljete hud. Noen som har prøvd denne og vet om man kanskje er blank til å begynne med eller? Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean Skrevet 4. januar 2009 #2 Del Skrevet 4. januar 2009 Nu är inte jag något fan av just md Formulations, då jag anser att produkterna inte är tillräckliga för att ens kallas cosmeceuticals, på mig har de ej haft någon som helst effekt, de 4 månader jag brukade dem. Men...Du måste ge produkterna tid, minst tre månader för att se om de är något för din hy. Så jag råder dig att fortsätta. Jag blev oxå fruktansvärt oljig av md överlag, vilket bevisar att de tyvärr inte går ned i dermis alls. Jag använder ju sedan ca 20 år, syrarengöring var dag, så det beror inte på att huden har högt pH och produkterna därför inte penetreras av huden. Men om du tvättar innan med syra som ger rätt pH, är det bara att avvakta och fortsätta. Det finns långt bättre hudvård inom det medicinska segmentet annars. Lycka till! MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Christina Skrevet 4. januar 2009 #3 Del Skrevet 4. januar 2009 Gi det noen uker, man trenger som regel tilvenning med MDs produkter. Ikke få panikk om huden din freaker en uke eller to, det er definitivt verdt det MD reddet huden min så håper du får like bra resultat som det jeg gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #4 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg brukte den i ca. 2 mnd og renset med ansiktsvasken til MD for fet hud først. Huden min ble så absolutt ikke bedre. Vasken synes jeg ikke er bedre enn Nivea eller annen rimelig vask til en tiendel av prisen. Glycare lotion fikk jeg tørre og flassende partier av. Jeg fikk ikke renere hud og i det hele tatt var jeg ganske skuffet. Gikk tilbake nå til min alltime favorittkrem: Clinique's Moisture Surge Extra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charley Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 4. januar 2009 Takk for svar jeg får prøve en stund til å se hvordan huden blir da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Christina Skrevet 4. januar 2009 #6 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg brukte den i ca. 2 mnd og renset med ansiktsvasken til MD for fet hud først. Huden min ble så absolutt ikke bedre. Vasken synes jeg ikke er bedre enn Nivea eller annen rimelig vask til en tiendel av prisen. Glycare lotion fikk jeg tørre og flassende partier av. Jeg fikk ikke renere hud og i det hele tatt var jeg ganske skuffet. Gikk tilbake nå til min alltime favorittkrem: Clinique's Moisture Surge Extra. Fikk du tørr hud burde du nok ikke brukt Glycare Lotion, men C. Renewal Serum isteden. Har du antydning til tørr eller fuktfattig hud vil bruken av glycare lotion gå til h...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå