miss bs Skrevet 21. desember 2008 #1 Del Skrevet 21. desember 2008 Hei hei Er det noen som følger med på the oc? Vet dere når sesong 5 kommer ut? Jeg er hekta på den også, har alle sesongene på dvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #2 Del Skrevet 21. desember 2008 Kommer ut? Det blir vel vanskelig å gi ut noe som ikke eksisterer. Hvis du faktisk har sett alle sesongene så forstår du vel at det ikke kan komme en sesong til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss bs Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 21. desember 2008 Kommer ut? Det blir vel vanskelig å gi ut noe som ikke eksisterer. Hvis du faktisk har sett alle sesongene så forstår du vel at det ikke kan komme en sesong til. Takk for hyggelig svar :gjeiper: Må innrømme at jeg ikke husker hvordan det slutta ettersom jeg har sett andre serier i mellomtiden, men one tree hill kommer med flere sesonger selv om de har slutta på skolen og alt det der. Det handler om livet dems senere. Men skal ikke uttale meg så mye mer før jeg har sett siste episode i sesong 4 en gang til. Men håper for din del at du blir i bedre humør til julaften God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chosa Skrevet 22. desember 2008 #4 Del Skrevet 22. desember 2008 Hihi, er ikke så alltid lett å huske;) Men kommer nok dessverre ingen 5 sesong da seertallene var så lave;) God jul;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss bs Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 22. desember 2008 Hihi, er ikke så alltid lett å huske;) Men kommer nok dessverre ingen 5 sesong da seertallene var så lave;) God jul;D Så kjedelig Men da finnes det andre serier å se på God jul til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 22. desember 2008 #6 Del Skrevet 22. desember 2008 Det kommer desverre ikke ut flere episoder De hevdet at det var synkende seertall, men det ble jo nærmest "opptøyer" når den siste episoden airet i USA Dumt serien er avsluttet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå