Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #1 Del Skrevet 13. desember 2008 DE vilbli brukt til noe aeroic/step, noe aerobox og en god del hjemmetrening på ellipsemaskinen min. DEsign er vitktig, jeger en estetiker. Hsr kikket på disse , noen som mener noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 13. desember 2008 #2 Del Skrevet 13. desember 2008 DEisse virker solide, men kanskje gjerne beregent på har aerobic http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #3 Del Skrevet 13. desember 2008 Vil gjerne ha så små og nette sko som mulig siden jeg har store,klumpete føtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løve66 Skrevet 13. desember 2008 #4 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Vil gjerne ha så små og nette sko som mulig siden jeg har store,klumpete føtter. Gode aerobicsko er sjelden små og nette - det viktigste med skoene er at de har god demping både foran og bak og i tillegg skal de sitte godt på foten din. Viktig at de sitter godt og er stabile så unngår du gnagsår og reduserer faren for overtråkk. Jeg vil ikke anbefale noen spesiell modell - det finnes mange gode - men vil absolutt ikke anbefale å kjøpe aerobicsko uten å prøve dem først. Skal du bestille fra nettet så prøv forskjellige modeller i butikk først. Du får gode sko fra ca. 7-800,- kr. Endret 13. desember 2008 av Løve66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå