Gå til innhold

Snacks på kino..

Gjest Gjest_muffe_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En stor kopp kaffe latte må jeg ha. Kanskje en sjokoladecookie hvis jeg har fått tak i en.

Er ikke så begeistret for poser med smågodt o.l på kino. For gjerne, hvis man er flere som går sammen, så skal disse posene vandre gjengen imellom hele filmen (man er jo høflig og spanderer, må vite). Og akkurat det synes jeg er veldig forstyrrende på kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iallefall popcorn, medium størrelse, og farris eller bonaqua. Av og til en sjokolade eller smågodt i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være kinoer med utrolig dårlig lydsystem dere har vært på.. Har aldri hørt folk som tygger jeg..

Det er ikke alle som bare går på bråkefilmer heller da. Og mange filmer har stille partier. Så lenge det er krigsscener og bilkjøring er jeg med på at støy rundt i salen ikke spiller så stor rolle, men ellers blir jeg faktisk forstyrret av både småprat, mobiler (ikke så ofte heldigvis), knasing med poser (ikke smågodt noe særlig, men potetgullposer o.l) og tygging av baconcrisp og potetgull. Popcorn synes jeg ikke er plagsomt, tror jeg. Den siste filmen jeg så på kino var Wall-E, som ikke er _så_ sær og stille og lyden på kinoen var helt ok, og ble distrahert den første halvtimen av folk som satt og ÅT og market seg. Jeg så mye film på kino for, og er sikkert over gjennomsnittet filminteressert, men nå kjøper vi stort sett alt på dvd. Det blir både billigere og lettere å konsentrere seg.

Jeg synes foreldre burde være med ungene på kino noen ganger og lære dem å være stille, før de slipper dem løs på oss andre. Og voksne burde selvsagt også oppføre seg, når det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som bare går på bråkefilmer heller da. Og mange filmer har stille partier.

:jepp:

Jeg velger kinosnacks etter filmen. Popcorn og smågodt for popcornfilmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...