Gå til innhold

Leter etter et svart miniskjørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stakk innom HM og Cubus men de hadde ikke. Jeg er ute etter et helt enkelt skjørt, helst i sort, men mørkelilla eller mørk dongeri går også. Noen som har sett det noe sted i det siste? De skal brukes oppå longs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voice of Europe har et miniolaskjørt i svart nå, det er veldig fint!

Skrevet

Så rart at ikke HM har. Jeg kjøpte et der for ikke lenge siden. Og så det for litt under en uke siden der også.

Hva med Gina Trikot?

Skrevet

Takk for svar jenter, skal sjekke de butikkene. :) Der handler jeg nemlig aldri...

Skrevet

Hvor bor du? Jeg har iallfall sett et svart miniskjørt på h&m i oslo, i karl johans gate, og dette var uka her. Jeg har det selv, og synes det sitter kjempefint på, er i dongeristoff :) Men det er jo ikke alle butikkene som tar inn det samme, så kan hende du må lete litt på de ulike h&m butikkene. Har også sett et svart miniskjørt på vero moda/only. Men dette var i et litt blankere stoff, dessuten har jeg bare sett det på én vero moda, og det var den på oslo city. Uansett, lykke til på jakten :gjeiper:

Gjest Gjest_kaja_*
Skrevet

Vi har på H&M! Flere typer også! Kom,kom:)

Skrevet

Ok, her er dagens rapport: null fangst!

Jeg fant litt her og der, men enten var det feil lengde, jeg vil ha til midt på låra ca, eller det var feil str, jeg må ha 40...puh, passe lei. Var på alle kjedebutikkene i Trondheim, tror jeg. Lindex glemte jeg. Fant noen på HM, i litt grovt stoff, med mønster, ikke akkurat hva jeg er ute etter.

Skrevet

Sitter å ser på nettsiden til Gina Tricot, og de har mange svarte skjørt i ulike varianter. Prøvd der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...