Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en oppgave på skolen i går, markedsundersøkelse.

Jeg skal liksom åpne en butikk å selge partyparykker, men før jeg åpner den må jeg ha markedsundersøkelse om det er vits å åpne en butikk som selger parykker.

Spørsmålet er da:

Ville du kjøpt parykk til fest?

Skriv gjerne hvilket fylke du bor i, så jeg vet sånn ca hvor det lønnes og hvor det ikke lønnes. :P

Teit? Ja... Men på forhånd takk. :)

Skrevet

Nei, jeg ville ikke kjøpt parykk verken til fest eller andre ting. Bor i M&R

Skrevet

nei =P på karneval kanskje!

bor i rogaland :)

Skrevet

Absolutt ikke! Sør-Trønderlag

Skrevet

Hva slags parykker er dte du mener da? Sånne for utkledning, eller sånne for de som ikke har hår?

Jeg ville ikke kjøpt til fest (eller kanskje en gang annenhvert år), men ville nok vurdert det om jeg f.eks. mistet alt håret etter en cellegiftkur... Bor i Oslo.

Skrevet

Haha, hva er egentlig en "partyparykk"? Sånn, "vær rødtopp eller brunette for en dag"? Nei, jeg tror nok ikke det er noe for meg heller, gitt. Men er enig i at jeg kunne kanskje ha kjøpt (eller leid?) parykk til karneval! Sånn type langt sort hår, og være indianer elns :fnise:

Ellers så er det jo sikkert et større marked for "ordentlige" parykker.. Som til tidligere kreftpasienter osv.

Lykke til med oppgaven uansett!

(Bor forresten i Vestfold)

Skrevet

Nei, jeg ville ikke kjøpt parykk.

Bor i Hordaland.

Skrevet

Kommer an paa festen. Var det utkledningsfest e.l. saa kunne jeg godt ha kjoept en parykk.

Bor i Storbritannia for tiden, men er fra Telemark.

Skrevet

Det går jo ann å høre med f.eks. standard i Oslo om hvor mange parykker de selger igjennomsnittet.. :)

www.festmagasinet.no

Skrevet

nei, da måtte de i såfall vært BILLIGE! orker ikke bruke over.. 150 kr for en partyparykk..

Tror heller det ville vært lurere å satse på en nettbutikk.

Bor i Trondheim

Skrevet

Til meg selv? sannsynligvis ikke, men hvor mange kjøper ikke parykker til barnas karneval?

(m&r)

Gjest Betty89
Skrevet

Jeg kunne.... Hvorfor ikke :)... Hva med alle jentene som bruker hair extension, er jo en form for parykk det!

Rogaland....

Skrevet

Utkledningsfest: Ja om de er billige

Til vanlig: Erhm.. nei

M&R

Annonse
Gjest Betty89
Skrevet

Haha kjedelige damer ;)! Hadde jo vært spennende; kjøpt en sexy parykk (langt mørkt hår) og deretter flettet håret, og tatt på en skolepike uniform... Tror typen hadde kost seg da :sengekos::sexy:

Skrevet
Haha kjedelige damer ;)! Hadde jo vært spennende; kjøpt en sexy parykk (langt mørkt hår) og deretter flettet håret, og tatt på en skolepike uniform... Tror typen hadde kost seg da :sengekos::sexy:

Hehe bra noen ser mulighetene i det. Men heldigvis skal jeg ikke åpne denne butikken, og jeg trur nok det hadde løntes å åpne en nettbutikk i såfall..

Har skrevet ferdig oppgaven, så takk for svar alle sammen. :):ler:

Gjest tulljenta
Skrevet

DU???

hvor går du skole. jeg har akurat fått den oppgaven. går du norsk frisørskole??? Jeg sliter......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...