Gjest Gjest_Gullet_* Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Hva synes dere om, å strippe, ta på seg selv, snakke dirty forann webcam med kjæresten?
Ethereal Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 (endret) Vel, jeg kan ikke skryte på meg å noen gang ha gjort det. Men syns du ikke folk skal få lov til å drive med det de syns er ålreit, så lenge det er lovlig og ikke skader andre? Endret 29. juni 2008 av Kari
Gjest Gjest_Pjusken_* Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Så lenge du stoler 100% på typen at han ikke vil legge det ut på nettet hvis det blir slutt så ser jeg ingen problem med det.. Jeg kunne godt ha gjort det hvis vi skulle være vekke fra hverandre i noen dager..
Gjest skorpio Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Ja, så lenge du stoler på han og det er kjæresten din er det jo bare sexy! Men jeg har en fortid jeg som alle andre, og jeg strippet på web cam i fylla med en venninne en gang da vi var fjortiser. Og det er noe som heter Prnt Scrn (print screen) på tastaturet.. ja, du skjønner vel kanskje hvordan denne historien ender....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå