cornygirl Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i "bord" til bærbar PC? Sånn jeg kan bruke når jeg sitter med pc'n på fanget for at den ikke skal bli så varm... og evt priser...
Nemesis Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Søker du på data inn på biltema.no så kommer det opp et laptop-stativ. Koster 44 kr. Kanskje det kan være noe?
Cata Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Denne er vel strengt tatt ikke noe bord, men burde gjøre nytten. IKEA har også en variant.
Humptihum Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i "bord" til bærbar PC? Sånn jeg kan bruke når jeg sitter med pc'n på fanget for at den ikke skal bli så varm... og evt priser... kan du ikke bruke en sånn som man setter i senga når man spiser frokost da? Tror jeg man kan få for et par hundre på ikea eller lignende butikk. Ellers pleier jeg å bruke verdensatlaset, funker utmerket Ikea hadde tidligere et rundt C-formet bord som man kunne bruke med laptopen i senga f.eks. Det var fint og kjempepraktisk, mend fins visst ikke mer
Opal Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Dagbladets nettbutikk skal ha noe sånt, er det noen som har erfaring med den? er som en pute, og med hull så det ikke skal bli så varmt for pcen.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har selv et lite "studiebord" som jeg kaller det som er en plate med pute under. Synes denne er helt perfekt. Grunnen til det er at pc'en ikke blir så veldig varm som den ellers vil bli ved å bli satt på en pute eller lignende. Er viktig at det er litt luftgjennomstrømning rundt den. Nå kjøpte jeg dette "bordet" på Høgskolen for 10 år siden og har ingen ide om hvor dem selger dem lenger.
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i "bord" til bærbar PC? Sånn jeg kan bruke når jeg sitter med pc'n på fanget for at den ikke skal bli så varm... og evt priser... Norske oppfinnere har funnet på en oppblåsbar pute!! http://www.portapad.no/?option=portapad Endret 9. juni 2008 av Glow
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Norske oppfinnere har funnet på en oppblåsbar pute!! http://www.portapad.no/?option=portapad
Gjest LTM Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Hei! Jeg studerer produktutvikling, og jeg har faktisk tenkt å utvilke et mobilt bord som er spesielt tilpasset laptop. Vi får se hva jeg kommer fram til i prossessen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå