Gå til innhold

Manualer i ulike størrelser

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei.

Jeg trener med maualer i et treningsrom på jobb. Nå skal jeg bytte jobb og flytte og vil derfor gjerne skaffe meg slike manualer selv hjemme.

Noen som har et godt tips om hvor jeg kan skaffe?

Har stort sett bare sett sett der man må bytte ut skiver for hver gang og det synes jeg blir mye styr når jeg bruker ulike tyngder i løpet av en økt.

Jeg pleier å bruke 4, 5, og 6 kg manualer, men begynner å føle meg klar for 7 kg nå (og det er sikkert greit å ha noen ennå tyngre "å gå på" til sener også.. og for mannens del ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette fåes vel kjøpt hos xxl,g-sport, intersport o.l.?

Du kan bestille fra nett og, f.eks www.mobech.no, men frakta blir jo forferdelig dyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Dette fåes vel kjøpt hos xxl,g-sport, intersport o.l.?

Gjør det? Jeg har ikke funnet noen på mine lokale sportsbutikker (g-sport og intersport), men jeg skal trolig inn til Oslo i helga, så da kan jeg i alle fall sjekke xxl..

Du kan bestille fra nett og, f.eks www.mobech.no, men frakta blir jo forferdelig dyr

Ja, ikke sant.. Derfor vil jeg tro det hadde vært greiest å "plukke de opp selv" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

De fleste større sportsbutikker fører dette. Men de er ofte gjemt litt bort, så det er lurt å spørre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
De fleste større sportsbutikker fører dette. Men de er ofte gjemt litt bort, så det er lurt å spørre ;)

Det hørtes da ut som en lite effektiv salgsteknikk.. ;)

Jeg har stort sett bare sett veldig lette vekter (0,5-2 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Du må ikke ha sånne ting alt for synlig vettu, da tror alle de 40 år gamle mosjonistene at dette er bare en butikk for muskelbunter som setter sprøyter med anabole steroider i øyet og sniffer proteinpulver =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneShirley
Du må ikke ha sånne ting alt for synlig vettu, da tror alle de 40 år gamle mosjonistene at dette er bare en butikk for muskelbunter som setter sprøyter med anabole steroider i øyet og sniffer proteinpulver =D

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...