Gå til innhold

Gardiner i Oslo

Fjellrypa

Anbefalte innlegg

Jeg må skaffe meg bedre gardiner. Det merkes godt at det begynner å bli lysere, det er vanskligere å legge vesla, og hun våkner tidligere. Jeg er litt usikker på løsning, enten blir det rullgardiner, liftgardin med lystett stoff eller vanlige gardiner - eller forskjellig på ulike rom. Uansett trenger jeg en butikk med utvalg og peiling, siden jeg ikke skal ha standardstørrelser. Hvor i Oslo finner jeg det?

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må skaffe meg bedre gardiner. Det merkes godt at det begynner å bli lysere, det er vanskligere å legge vesla, og hun våkner tidligere. Jeg er litt usikker på løsning, enten blir det rullgardiner, liftgardin med lystett stoff eller vanlige gardiner - eller forskjellig på ulike rom. Uansett trenger jeg en butikk med utvalg og peiling, siden jeg ikke skal ha standardstørrelser. Hvor i Oslo finner jeg det?

Takk!

Det ligger en butikk i Ullevålsveien, nedenfor St.Hanshaugen. Den ligger mellom Fretex og LaLina. Husker ikke hva den heter dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt en tur til Tannum Tekstil i Stortingsgata 30. De har veldig mye fint. Og KA i Kirkeveien. Laura Ashley i Vikaterrassen og Designers Guild (som hvertfall før hadde butikk i Kirkeveien).

Men det spørs jo litt hva slags stil du har, da! De er ganske forskjellige de jeg har nevnt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...