Jens Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Har lyst til å prøve bæresjal med babyen som kommer, men syns alle ser så klønete ut å ta på seg. Finnes det noen som man bare kan ta på som en bag, hvis dere skjønner hva jeg mener. Har dere noen forslag om hvilke flest bruker?
Pasha Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Elastisk sjal er ganske enkelt når du bare har prøvd den på deg et par ganger. Det finnes også en slynge som ser ut som en slags bag.. men jeg husker ikke navnet på den.
Grooo Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Det kan sikkert virke vrient i starten, men har du blitt vist det en gang går det så lett som bare det samme hva du velger. Jeg anbefaler deg virkelig å komme på ett bæretreff, eller å på en annen måte treffe noen som har litt forskjellig som du kan se/prøve. En lommeslynge trenger ingen justering eller tilpassing når du har fått kjøpt en som er i rett størrelse til deg. Jeg vil vel allikevel heller anbefale en ringslynge, det er et rundt to meter langt stoff med to ringer i ene enden. Passer til alle størrelser og fasonger, og er enkel å justere ved å dra i "halen" på ringene. Det er elastisk sjal og ringslynge de fleste anbefaler til nyfødte, så du kan prøve å lese litt mer om de to og se hva du synes virker best for deg. Begge er gode valg, og hvis jeg får en baby til blir det de to jeg kommer til å bære i fra starten.
Jens Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2008 Det kan sikkert virke vrient i starten, men har du blitt vist det en gang går det så lett som bare det samme hva du velger. Jeg anbefaler deg virkelig å komme på ett bæretreff, eller å på en annen måte treffe noen som har litt forskjellig som du kan se/prøve. En lommeslynge trenger ingen justering eller tilpassing når du har fått kjøpt en som er i rett størrelse til deg. Jeg vil vel allikevel heller anbefale en ringslynge, det er et rundt to meter langt stoff med to ringer i ene enden. Passer til alle størrelser og fasonger, og er enkel å justere ved å dra i "halen" på ringene. Det er elastisk sjal og ringslynge de fleste anbefaler til nyfødte, så du kan prøve å lese litt mer om de to og se hva du synes virker best for deg. Begge er gode valg, og hvis jeg får en baby til blir det de to jeg kommer til å bære i fra starten. Da har jeg bestillt en ringslynge i svart! Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå