Gjest Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Noen som har noen tips til hva man kan gjøre når man har feber og fryser/skjelver utrolig mye. Sambo ble syk i går kveld og er enda verre nå. Han har feber (litt usikker, har ikke termometer, men han er veldig varm hvertfall langt over normalen) men han skjelver veldig. Han ligger unna dyna, har varmeflaske og sokker på, og legger jeg meg under der så holder jeg på å dø av kulde så kaldt har han det vel ikke. Har prøvd å få i han paracet ettersom han nå har fått hodepine, vann vil han heller ikke ha, og han hoster men hostesaften min smaker vist ikke noe godt også er han kvalm da. Men noen ide til hva vi kan gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Hm...hvis han nekter og ta både paracet, vann og hostesaft får han bare lide seg igjenom det.. Viktig og drikke mye vann iallefall! Cola mot kvalmen, bittelitt om gangen Lykek til og god bedring til han
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Næh, nå har han sovna uansett.. Mens jeg skrev dette passet han på å breie seg over hele sengen slik at jeg ikke fikk lov til å sove mer også sovnet han, så han hadde ikke fortjent verken hostesaft eller paracet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå