Gjest Opa Skrevet 3. februar 2008 #1 Del Skrevet 3. februar 2008 Er det noen som har handlet her? Ok å handle i fra? Hva ble portoen? Ser de har veldig billige SP-produkter idag, nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 3. februar 2008 #2 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg bestilte 2 shampoer og 2 kurer, porto ble på 64,-. Dèt er ikke ille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. februar 2008 #3 Del Skrevet 3. februar 2008 Er det noen som har handlet her? Ok å handle i fra? Hva ble portoen? Ser de har veldig billige SP-produkter idag, nemlig... er det gode shampooer? har aldri prøvd disse før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Puffee Skrevet 3. februar 2008 #4 Del Skrevet 3. februar 2008 Gjeld tilbudet kun i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. februar 2008 #5 Del Skrevet 3. februar 2008 Gjeld tilbudet kun i dag? Tror ikke det, da ville det vel ha stått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 3. februar 2008 #6 Del Skrevet 3. februar 2008 Slik jeg har forstått det, så er det nye tillbud hver dag, og de blir ikke lagt ut før litt utpå dagen... Husk bare at den såkalte portoen som kommer opp er UTEN MOMS Så man føler seg litt lurt når porto ble kr 85... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 3. februar 2008 #7 Del Skrevet 3. februar 2008 Eg seier berre: Lookfantastic.com.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malina Skrevet 3. februar 2008 #8 Del Skrevet 3. februar 2008 Når Tigi hårprodukter var på tilbud, var det kun den dagen. Samme med make-up derifra. Noen av produktene har lik pris som i butikk, mens noen er endel billigere. Skulle vært flere betalingsalternativer der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 3. februar 2008 #9 Del Skrevet 3. februar 2008 Eg seier berre: Lookfantastic.com.... Dette var mye billigere enn look fantastic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. februar 2008 #10 Del Skrevet 3. februar 2008 Slik jeg har forstått det, så er det nye tillbud hver dag, og de blir ikke lagt ut før litt utpå dagen... Husk bare at den såkalte portoen som kommer opp er UTEN MOMS Så man føler seg litt lurt når porto ble kr 85... Varierer dette fra vare til vare? Tok bare en shampoo i handkurven, og den va inkl. mva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsune Skrevet 3. februar 2008 #11 Del Skrevet 3. februar 2008 Kjøpte tre tigi-produkter på SN, og det kom på 133 kr.. Kjøpte 350 ml. shampoo, 250 ml. balsam og noe stylingstasj. Synes det var veldig billig! I tillegg, ingen "skjulte" gebyrer, som dere selvfølgelig vet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 4. februar 2008 #12 Del Skrevet 4. februar 2008 Kjøpte tre tigi-produkter på SN, og det kom på 133 kr.. Kjøpte 350 ml. shampoo, 250 ml. balsam og noe stylingstasj. Synes det var veldig billig! I tillegg, ingen "skjulte" gebyrer, som dere selvfølgelig vet:) Ja, det som ikke er på tilbud på blivakker.no er ikke billig i forhold til lookfantastic og strawberrynet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. februar 2008 #13 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg bestillte også noen av tilbudsproduktene.. 350,- for to shampoer og en balsam. Og i dag fikk jeg bekreftelsesmail om at pakken var sendt, med sporingsnr til posten. Det syns jeg var kjapt eskpedert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #14 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg ser at hvist jeg bestiller sebastian sin potion 9 til 249,- , så kommer jeg opp i samme sum med frakt som hvist jeg kjøper den i butikken, stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå