Gå til innhold

Er dette sexy gutter?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_blondie_*
Skrevet

Når man kler av seg alle klærne, og bare har på seg truse, knestrømper og hofteholder. Altså ikke bh.

Gjest Mannegjest
Skrevet
Når man kler av seg alle klærne, og bare har på seg truse, knestrømper og hofteholder. Altså ikke bh.

Det høres helt utrolig deilig ut, unntatt knestrømpene - har alltid syntes det var avtennende.

Gjest Gjest_blondie_*
Skrevet
Det høres helt utrolig deilig ut, unntatt knestrømpene - har alltid syntes det var avtennende.

Takk for svar. :klemmer:

Hvorfor er det avtennende? Trodde det var sexy jeg? :fnise:

Knestrømpene kan jeg nesten ikke unnlate. Skal være hvit brud, så må nesten ha hvite strømper. :fnise:

Er egentlig ikke så glad i hvite strømper men. hehe

Gjest Gorgonzola
Skrevet

JA!

Men - skjønte ikke helt den der med knestrømper og hofteholder....? Trodde strømpene måtte være sånne oppover lårene da. Jeg er en typisk "leg-man" og simpelthen smelter totalt av stay-ups eller lange strømper m/hofteholder. Dessuten kan jeg i svake øyeblikk også betrakte knestrømper som dritsexy, litt avhengig av typen (hudfargede fra Rema er bare :spy: ). Noen morsomme fra H&M eller andre undertøysbutikker er ok det.

Skrevet

hofteholdere og knestrømper? Det må da se veldig merkelig ut med stroppene som går helt ned til knærne? Finnes det altså?

Gjest Gjest_Blondie_*
Skrevet

:skratte:

Det var selvfølgelig strømper til lårene jeg mente. :fnise:

IKKE KNESTRØMPER... :murvegg:

Skrevet

Det gav litt mer mening ja :-) Jeg er jente så min mening teller vel ikke, jeg jeg syns det er flottere _med_ bh.

Gjest Gjest_Blondie_*
Skrevet
Det gav litt mer mening ja :-) Jeg er jente så min mening teller vel ikke, jeg jeg syns det er flottere _med_ bh.

Greit å høre din mening også. :)

Greia er at jeg ikke skal ha bh under kjolen, så det hadde vært greit å slippe å løpe ut på badet å ta den på. :fnise:

Men jeg vil jo gjerne være sexy for mannen min da. :sjenert:

Skrevet

Han syns garantert du er kjempesexy både med og uten bh, men jeg ser for meg at det blir litt mer "komplett" med bh :-)

Gjest Mannegjest
Skrevet
Han syns garantert du er kjempesexy både med og uten bh, men jeg ser for meg at det blir litt mer "komplett" med bh :-)

Egentlig enig med deg, Gitte - fint å få "avduke" puppene, uansett størrelse og form.

Gjest Mannegjest
Skrevet
Syntes ikke dette ser så aller værst ut, eller?

klikk her

Har sett verre, ja... ;-)

Skrevet

Hvis man skal svare på spørsmålet slik det står i overskriften til TS, uten komma, så blir nok svaret at gutter klart er mest sexy uten BH :ler:

Gjest Gjest_Blondie_*
Skrevet
Hvis man skal svare på spørsmålet slik det står i overskriften til TS, uten komma, så blir nok svaret at gutter klart er mest sexy uten BH :ler:

:tunge1:

:skratte:

Det la jeg ikke merke til en gang. :fnise:

Men enig med deg. :ler:

Annonse
Skrevet

Det kommer an på hvem det er som kler (av) seg slik. Hvis det er ei ung og slank jente med yppige former, ville jeg nok syntes det var sexy. Hvis det var samboeren min ville jeg sannynligvis ikke lagt merke til at hun prøvde å være sexy engang.

Gjest Gjest_Blondie_*
Skrevet
Det kommer an på hvem det er som kler (av) seg slik. Hvis det er ei ung og slank jente med yppige former, ville jeg nok syntes det var sexy. Hvis det var samboeren min ville jeg sannynligvis ikke lagt merke til at hun prøvde å være sexy engang.

Hvorfor ikke hvis det var samboeren din? :klø:

Skrevet

typisk mannfolk :P

Skrevet
Hvorfor ikke hvis det var samboeren din? :klø:

Bl.a. fordi jeg har sett kroppen hennes naken så utrolig mange ganger tidligere. Det er ikke lenger slik at jeg automatisk blir kåt av å se henne naken, eller med sexy undertøy. Når man har vært sammen noen år er det ikke først og fremst kroppen og utseendet man tenner på.

Skrevet

Litt påkledd kan ofte være mer sexy enn helt naken (og det har ikke noe særlig med utseende å gjøre)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...