Gjest Gjest_Cola Girl_* Skrevet 27. desember 2007 #1 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som har tips til et godt produkt som kan dekke litt mørke ringer under øynene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 27. desember 2007 #2 Del Skrevet 27. desember 2007 Glad du spurte, Cola Girl... yes, denne er en lifesaver. http://images.google.no/images?svnum=10&am...que&spell=1 og denne til å dekke... http://fashionowy.files.wordpress.com/2007...-about-eyes.jpg Hater skygge under øynene, man ser lat ut, utslitt og gammel. Vet mange ikke tenker over å dekke over dette, og jeg ser rett på deg, og blir litt satt ut når noen har tatt seg bryet med å sminke seg, godlukt, pent tøy, fine sko, rent pent hår...og stygge brun/blå/grå ringer under øynene...Shabby. Så hver kveld bruker jeg øyekrem, samme gjør min sambo, og han er mørk i huden fra før, han vet hvor lett det er å få disse uheldige ringene under øynene. Lett å gjøre noe med det er det da, heldighvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #3 Del Skrevet 29. desember 2007 Noen som har tips til et godt produkt som kan dekke litt mørke ringer under øynene? Magic concealer fra Helena Rubinstein er min favorittconcealer, den dekker bra! Man får mye for pengene siden tuben er stor og varer leeenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 29. desember 2007 #4 Del Skrevet 29. desember 2007 Magic concealer fra Helena Rubinstein er min favorittconcealer, den dekker bra! Man får mye for pengene siden tuben er stor og varer leeenge. Nå bruker ikke jeg den under øynene, men den er helt super til å dekke over små skavanker. Under øynene bruker jeg ulike penneconcealer/-highlightere; for tiden Chanel Eclat Lumière, men den dekker nok ikke tilstrekkelig hvis du har mørke ringer. Ellers er Bare Minerals Bisque veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 30. desember 2007 #5 Del Skrevet 30. desember 2007 husk å ikke bare dekke, men oxo hvordan å unngå å få mørke ringer. Du kan drikke vann, sove godt osv, men uten god øyekrem, så vil nok ikke bli skikkelig kvitt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 30. desember 2007 #6 Del Skrevet 30. desember 2007 Tror du virkelig at øyenkremer fjerner blodårene som finnes under huden? Det er som oftest blodårer som synes gjennom den tynne huden rundt øynene som gir en illusjon av mørke ringer, og dette er det ingenting i verden som kan fjerne. Det kan hjelpe litt å bedre blodsirkulasjonen for eksempel ved fysisk aktivitet, men ingenting i verden kan FJERNE mørke ringer, uansett hva kosmetikkprodusentene måtte hevde. Litt sunn fornuft skader aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 31. desember 2007 #7 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg synes YSL sin Touche Eclat dekker bra og gir et naturlig resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 1. januar 2008 #8 Del Skrevet 1. januar 2008 jeg har prøvd flere concealere fra forskjellige merker. Nå bruker jeg en concealer fra Clarins - og det er den som har fungert best av de jeg hitil har prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Birthe Skrevet 1. januar 2008 #9 Del Skrevet 1. januar 2008 jeg har prøvd flere concealere fra forskjellige merker. Nå bruker jeg en concealer fra Clarins - og det er den som har fungert best av de jeg hitil har prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Birthe Skrevet 1. januar 2008 #10 Del Skrevet 1. januar 2008 Det fins mange gode concelere, men det var først etter at eg begynte å bruke øyekrem at en såg stor forskjell. Da forsvant nesten ringene.. Jeg har prøvd matiz sin øyekrem og nivea sin. Begge to var veldig gode, men er litt prisforskjell så det er bare til å prøve og se hva som passer best for deg! Av concelere er Yves Saint Lauren min favoritt! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #11 Del Skrevet 3. januar 2008 Har YSL sin concealer. Problemet er at jeg blir så tørr under øynene av den at huden sprekker og da ser det ut som jeg har enda flere rynker enn jeg har! :gråte: Og jeg har dessverre noen i tillegg til veldig mørke ringer. Samme hvor mye vann jeg drikker og hvor mye frisk luft jeg får, jeg har alltid mørke ringer under øynene. Det er selvsagt ikke så ille når jeg er brun, men grunnet faren for føflekkreft siden arvelig belastelig prøver jeg å ikke ta kunstig sol for tiden. Så idiotsikker oppskrift på hvordan virkelig å få bort de mørke ringene hadde vært fint samt tips til en concealer som ikke ser tørr ut eller tørker ut huden. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 3. januar 2008 #12 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg blir også tørr i huden av Touche Eclat, og kan bare bruke den i den varmere årstiden. Jeg har også penneconcealerne/highlighterne fra Elizabeth Arden og Chanel, og har ikke riktig det samme problemet med tørrheten med disse. Det som imidlertid irriterer huden min minst, er faktisk mineralconcealer, altså i løs form. Bare Minerals har flere ulike, de går under overskriften "multitasking minerals", og finnes i fargene bisque for den som er lys/medium og summer bisque, som er litt mørkere. Den føles pudrete, men etter en kort stund har den "forbundet seg" med huden, og sitter fint hele dagen. Pass også på øyensminkefjerneren du bruker. Jeg har funnet ut at alle slike tofase-produkter som du rister sammen, tørker ut huden min. Nå bruker jeg i stedet renseolje beregnet for hele ansiktet til å fjerne sminken, og det har hjulpet utrolig, selv om det blir litt klin mens du masserer den inn. Jeg har selv den fra MAC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #13 Del Skrevet 3. januar 2008 Pass også på øyensminkefjerneren du bruker. Jeg har funnet ut at alle slike tofase-produkter som du rister sammen, tørker ut huden min. Nå bruker jeg i stedet renseolje beregnet for hele ansiktet til å fjerne sminken, og det har hjulpet utrolig, selv om det blir litt klin mens du masserer den inn. Jeg har selv den fra MAC. Tar renseoljen vannfast mascara? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 4. januar 2008 #14 Del Skrevet 4. januar 2008 Tar renseoljen vannfast mascara? Den skal visstnok gjøre det, ifølge hudpleieren. Jeg har ikke forsøkt, men den tar til og med Lancôme Virtuose, som sitter bom fast med vanlige fjernere. Men til Lancômes vannfaste mascaraer, ville jeg hatt separat fjerner. Jeg hadde en periode hvor jeg kun brukte vannfaste mascaraer, men jeg måtte slutte fordi huden under øynene ble så avsindig tørr av fjernerne. Renseoljen skal du massere på tørr hud til sminken løser seg og deretter bruke vann. Den er ikke fettete og ekkel i det hele tatt, men veldig lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #15 Del Skrevet 6. januar 2008 Nå bruker jeg i stedet renseolje beregnet for hele ansiktet til å fjerne sminken, og det har hjulpet utrolig, selv om det blir litt klin mens du masserer den inn. Jeg har selv den fra MAC. Søkte på MAC på nettet og fikk kun opp at de har den på Glasmagasinet i Oslo. Lurte også på om noen vet om de har den på Taxfree på Gardermoen? Skal ut og reise denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 6. januar 2008 #16 Del Skrevet 6. januar 2008 De har ikke MAC på tax free på Gardermoen. Hvis du derimot skal via Kastrup, finner du MAC der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå