ringblomst Skrevet 1. desember 2007 #1 Del Skrevet 1. desember 2007 Reiser neste fredag til Riga for 3 netter. Etter som vi er to par, så passer det dårlig å dra til Jurmala (selv om det kun er en kort togtur unna), lurer derfor på om noen kan anbefale noen spa i selve Riga by? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 2. desember 2007 #2 Del Skrevet 2. desember 2007 Kolonna spa er nydelig og rimelig. Ligger i gamlebyen og har nettside med priser. Anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 2. desember 2007 Takk for svar, da skal jeg søke den opp . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkelsbær Skrevet 3. desember 2007 #4 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvor mye må man ut med sånn ca. for en dag på spa? Har så lyst, så lyst.. Men typisk studentlommebok :/ Noen som vet hvor mye en LV er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 3. desember 2007 1 LV er ca 11,6 kr. Søkte på google, og fikk da opp en del dagspa, men skulle gjerne hørt fra andre her inne om anbefalinger . Ser ut som det er rimeligere i Jurmala som er 30 min togtur unna Riga, men det passer dårlig for oss å dra dit selv om det tar kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 5. desember 2007 #6 Del Skrevet 5. desember 2007 Her står det litt om juleshopping i Riga og spa: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=187893 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omoya Skrevet 13. desember 2007 #7 Del Skrevet 13. desember 2007 Vet at dere ikke ønsker å dra til Jurmala, men dette er nok det beste stedet for SPA. Har selv vært i Jurmala på sommeren, og ser for meg at det kan være ganske dødt der om vinteren. Hvis dere skal bo i Riga er jo mulig med en dagstur til Jurmala for SPA da. Baltic Beach Hotel har stort utvalg behandlinger til gode priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elodi Skrevet 13. desember 2007 #8 Del Skrevet 13. desember 2007 Som Rosenrød sier så er Kolonna Spa i Gamlebyen supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 13. desember 2007 Vi tok tyrkisk bad for to på Kolonna Spa og det var en veldig flott opplevelse . Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkelsbær Skrevet 30. desember 2007 #10 Del Skrevet 30. desember 2007 Nettsidene var veldig lovende! Så fint ut Hvor lang tid i forveien er det lurt å bestille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 2. januar 2008 Vi bestilte kun et par dager i forveien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kathrine_* Skrevet 12. mai 2008 #12 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg var også på Kolonna Spa. Det var litt av en opplevelse. Ellers fant jeg mye stoff om Riga på denne nettsiden. http://www.rigaguiden.no Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 14. mai 2008 #13 Del Skrevet 14. mai 2008 Jag har vært på Kolonna spa og Taka spa, og anbefaler det sisnevnte. Utrolig klasse over det stedet! http://www.takaspa.lv/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 14. mai 2008 #14 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvorfor svarer vi på denne tråden? Det er jo mange mnd siden hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2008 #15 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvorfor svarer vi på denne tråden? Det er jo mange mnd siden hehe Eh, fordi det bare er fint at folk kommer med sine erfaringer når det kanskje er flere som skal dit! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 26. juni 2008 #16 Del Skrevet 26. juni 2008 Mmmm... jeg for eksempel! Har fått masse nyttig info i min søken etter info før jeg reiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #17 Del Skrevet 16. januar 2009 Jag har vært på Kolonna spa og Taka spa, og anbefaler det sisnevnte. Utrolig klasse over det stedet! http://www.takaspa.lv/ Jeg trenger litt hjelp! Skal til Riga med min kjære nå i januar - hun vet ingen ting. Skal overraske med SPA, men det er så mange forskjellige typer. Noen som kan anbefale en behandling? Tenkte på denne www.takaspa.lv Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå