Gå til innhold

Spa i Riga by?

ringblomst

Anbefalte innlegg

Reiser neste fredag til Riga for 3 netter. Etter som vi er to par, så passer det dårlig å dra til Jurmala (selv om det kun er en kort togtur unna), lurer derfor på om noen kan anbefale noen spa i selve Riga by?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye må man ut med sånn ca. for en dag på spa? Har så lyst, så lyst.. Men typisk studentlommebok :/

Noen som vet hvor mye en LV er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 LV er ca 11,6 kr. Søkte på google, og fikk da opp en del dagspa, men skulle gjerne hørt fra andre her inne om anbefalinger :).

Ser ut som det er rimeligere i Jurmala som er 30 min togtur unna Riga, men det passer dårlig for oss å dra dit selv om det tar kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet at dere ikke ønsker å dra til Jurmala, men dette er nok det beste stedet for SPA. Har selv vært i Jurmala på sommeren, og ser for meg at det kan være ganske dødt der om vinteren. Hvis dere skal bo i Riga er jo mulig med en dagstur til Jurmala for SPA da. Baltic Beach Hotel har stort utvalg behandlinger til gode priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest
Hvorfor svarer vi på denne tråden? Det er jo mange mnd siden hehe

Eh, fordi det bare er fint at folk kommer med sine erfaringer når det kanskje er flere som skal dit! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...
Annonse
Jag har vært på Kolonna spa og Taka spa, og anbefaler det sisnevnte. Utrolig klasse over det stedet!

http://www.takaspa.lv/

Jeg trenger litt hjelp! Skal til Riga med min kjære nå i januar - hun vet ingen ting. Skal overraske med SPA, men det er så mange forskjellige typer. Noen som kan anbefale en behandling? Tenkte på denne www.takaspa.lv Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...