Gå til innhold

Spa i Riga by?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser neste fredag til Riga for 3 netter. Etter som vi er to par, så passer det dårlig å dra til Jurmala (selv om det kun er en kort togtur unna), lurer derfor på om noen kan anbefale noen spa i selve Riga by?

Skrevet

Kolonna spa er nydelig og rimelig. Ligger i gamlebyen og har nettside med priser. Anbefales!!

Skrevet

Takk for svar, da skal jeg søke den opp :).

Skrevet

Hvor mye må man ut med sånn ca. for en dag på spa? Har så lyst, så lyst.. Men typisk studentlommebok :/

Noen som vet hvor mye en LV er?

Skrevet

1 LV er ca 11,6 kr. Søkte på google, og fikk da opp en del dagspa, men skulle gjerne hørt fra andre her inne om anbefalinger :).

Ser ut som det er rimeligere i Jurmala som er 30 min togtur unna Riga, men det passer dårlig for oss å dra dit selv om det tar kort tid.

Skrevet

Vet at dere ikke ønsker å dra til Jurmala, men dette er nok det beste stedet for SPA. Har selv vært i Jurmala på sommeren, og ser for meg at det kan være ganske dødt der om vinteren. Hvis dere skal bo i Riga er jo mulig med en dagstur til Jurmala for SPA da. Baltic Beach Hotel har stort utvalg behandlinger til gode priser.

Skrevet

Som Rosenrød sier så er Kolonna Spa i Gamlebyen supert!

Skrevet

Vi tok tyrkisk bad for to på Kolonna Spa og det var en veldig flott opplevelse :).

Takk for tips!

• 3 uker senere...
Skrevet

Nettsidene var veldig lovende! Så fint ut :)

Hvor lang tid i forveien er det lurt å bestille?

Skrevet

Vi bestilte kun et par dager i forveien.

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_Kathrine_*
Skrevet

Jeg var også på Kolonna Spa. Det var litt av en opplevelse. Ellers fant jeg mye stoff om Riga på denne nettsiden.

http://www.rigaguiden.no

Lykke til

Gjest Gjest_mamma1_*
Skrevet

Hvorfor svarer vi på denne tråden? Det er jo mange mnd siden hehe

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor svarer vi på denne tråden? Det er jo mange mnd siden hehe

Eh, fordi det bare er fint at folk kommer med sine erfaringer når det kanskje er flere som skal dit! :)

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Mmmm... jeg for eksempel! Har fått masse nyttig info i min søken etter info før jeg reiser :)

• 6 måneder senere...
Skrevet
Jag har vært på Kolonna spa og Taka spa, og anbefaler det sisnevnte. Utrolig klasse over det stedet!

http://www.takaspa.lv/

Jeg trenger litt hjelp! Skal til Riga med min kjære nå i januar - hun vet ingen ting. Skal overraske med SPA, men det er så mange forskjellige typer. Noen som kan anbefale en behandling? Tenkte på denne www.takaspa.lv Takk for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...