Gå til innhold

Skjorte og slips

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer helt an på anledningen klærne skal brukes i, vil jeg si... Men grått er en nøytral farge, så etter min mening er det lite som ikke passer til. Kommer egentlig mer an på hva slags farger personen som har det på seg kler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_fiffi_*

Jeg synes at lyseblå skjorte er så fint til grå dress. Og et slips i en blånyanse som passer til. Eller slips i samme lysegrå farge som buksa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes derimot at lysblå skjorte blir litt for business/skoleuniform. Men hver sin smak... ;) Sambo ser knall ut i grå dress med en varm, mellomlilla skjorte og slips i en varm mørkegrå nyanse. Jeg synes godt det kan være en litt spenstig farge på skjorta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit skjorte. Det passer alltid til finere selskap.

Slipset kan godt være ensfarget rødt, gjerne et tynnere slips.

Jeg vet at H&M har et veldig stilig tynt, sølvfarget slips. Det passer nok også. Men hvis personen som skal bære det ikke er mote-interessert så kan man ta et normalt tykt slips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 år senere...

Annonse

Svart skjorte til grå dress er en sikker vinner i en sosial setting. Litt mer formelt eller pynta kan det være lurt med en hvit eller lysblå skjorte. På sommerhalvåret kan en rosa skjorte være et meget avslappet alternativ. Deretter er det bare å velge slips utifra skjorta egentlig. Stripete slips hvor en av fargene går igjen i skjorta er et ganske sikkert valg. Eller ensfarget i samme fargetoner som skjorten pleier også å fungere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...