Amalie_85 Skrevet 15. november 2007 #1 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg ser på https://www.gavermedmening.no/default.aspx at de har noen innmari morsome t-shirts til 350 kr pr.stykk. Det er jo dyrt for et lite klesplagg syns jeg, men det støtter jo en god sak, så vurderer å kjøpe det til mamma, stefar, pappa og stemor til jul. Hvordan hadde dere å reagert på en sånn gave? De har jo alt, og ønsker seg jo nesten ingen ting, så vurderer virkelig dette! De har og en veske der til nesten 600kr som jeg vurderer til søsteren min. Og så har de små søte hjerter som jeg tenkte på en til hver av vennene mine kanskje. Men er svært usikker enda. Men jeg vet ikke hva jeg vil gi dem, så hvorfor ikke noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. november 2007 #2 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg hadde personlig blitt mye mer glad for en slik gave enn for en luksusgjenstand jeg egentlig ikke har behov for. Men det er meg - folk er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 15. november 2007 Sant nok Jeg vurderer dette veldig altså, men da må jeg jo bestille nå snart så jeg får dem til jul regner jeg med og det hadde gjort lista mi litt kortere på gavefronten og jeg vil sikkert bruke noe rundt der uansett på pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. november 2007 #4 Del Skrevet 15. november 2007 Det du kan gjøre er å kombinere. Kjøp en meningsfull gave også kanskje en spesiell god te, en liten bok eller noe konfekt i tillegg. Kanskje også økologisk eller fairtrade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 15. november 2007 #5 Del Skrevet 15. november 2007 Syns det er en god ide....og jeg tror faktisk jeg stjeler den =p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. november 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 15. november 2007 Det skal du bare gjøre Blir nok mange hjerter i noen hjem i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 15. november 2007 #7 Del Skrevet 15. november 2007 Ja, jeg hadde likt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. november 2007 #8 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg hadde satt pris på en sånn gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 16. november 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 16. november 2007 Har bestilt masse hjerter bare derfra jeg. De t-shirt blir litt dyre kjenner jeg på lommeboka, så jeg kjøper heller hjerte og noe lite ved siden av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå