Gå til innhold

Hvem er KG-kjendiser?

Gjest Lura

Anbefalte innlegg

Jeg husker noen på grunn av avatarene deres. Du, StoreSky, er jo en skikkelig lekkerbisken. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alabama

W Wallace, Casey, SMann, Inwe, Trampe og han som jeg tror er ganske ny, Gutt17....

I tillegg mange av de som er ramsa opp fra før... Og Kari, moderator!??

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yippikayee jeg er med :-D

(selv om jeg må nok være forsiktig å anta at det er bra heheh)

Uansett, for meg personlig er det en del medlemmer som jeg husker eller kjenner til (selv om jeg skal heller ikke komme opp med en liste nå, litt tom i hodet akkurat nå, lang natt..), som oftest har det noe å gjøre med at jeg har deltatt aktivt på en eller annen diskusjon der de har vært aktive også. Ofte har det faktisk også noe å gjøre med antall inlegg, noen bare blir mer synlige enn andre ;)

Men det kan da også være for at noen har helt klart andre meninger enn jeg selv. Og jeg kan faktisk også si at avatar kan av og til ha noe å si!

Jeg selv er ikke aktiv i dagbokene, så den delen er litt ukjent for meg.

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns mange av de gode gamle har forsvunnet. Men jeg vil hvertfall si at Mim er en KG kjendis. Bønna også. milkyway.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

KG kjendiser er vel, Hege, Marianne,Lillesky,Storesky Scremy,Mette, Milkywaw,Waco,Mann42,Frysepulver,Mysan,Greensky, Lillebøll, Arkana,Frk.Åberg,Milkyway,Trøffern, Bellatrix,Sun Mei,Ugla,Toro,Marilla, Bodillen,Blondie65,Kaninen,Nedfall,Annie,lillebille, mflere.Noen har nye navn nå men:)

De gamle er best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Syns mange av de gode gamle har forsvunnet. Men jeg vil hvertfall si at Mim er en KG kjendis. Bønna også. milkyway.

Bønna, LouiseLane og Toveli.

Momo, Embla, hun andre som er Embla og Mysan og de andre som ble nevnt over her+Evelina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Fem år, FEM ÅR, og ingen husker meg... *hulker*

Men jeg regner med at akkurat det beviser at det er ikke puppene og glamfaktoren man blir husket for, men vidd og meninger...

Så der fikk jeg, og dere den! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Karine_*

Jeg husker deg jeg, Glamourgirl. Men jeg vil likevel ikke si at du er en av kjendisene.

De som kan kalle seg kjendiser er nok de som har skrevet en del innlegg og som også har utmerket seg på en måte mer enn mange andre som er innom forumet, enten ved at de er spesielt provoserende, fornuftige, kunnskapsrike, morsomme eller flinke til å starte rare tråder for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Pærris
KG kjendiser er vel, Hege, Marianne,Lillesky,Storesky Scremy,Mette, Milkywaw,Waco,Mann42,Frysepulver,Mysan,Greensky, Lillebøll, Arkana,Frk.Åberg,Milkyway,Trøffern, Bellatrix,Sun Mei,Ugla,Toro,Marilla, Bodillen,Blondie65,Kaninen,Nedfall,Annie,lillebille, mflere.Noen har nye navn nå men:)

De gamle er best

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, fikk jernteppe og kommer ikke på navnet hennes. Hun har en avatar av seg selv tror jeg, med rød topp/genser og lyst hår flettet i tynne fletter. Hun har vel vært lenge på KG og synes hun virker som en klok person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fem år, FEM ÅR, og ingen husker meg... *hulker*

Men jeg regner med at akkurat det beviser at det er ikke puppene og glamfaktoren man blir husket for, men vidd og meninger...

Så der fikk jeg, og dere den! :fnise:

Joda Glammy, baby - vi husker deg :klem:

Jeg husker deg jeg, Glamourgirl. Men jeg vil likevel ikke si at du er en av kjendisene.

De som kan kalle seg kjendiser er nok de som har skrevet en del innlegg og som også har utmerket seg på en måte mer enn mange andre som er innom forumet, enten ved at de er spesielt provoserende, fornuftige, kunnskapsrike, morsomme eller flinke til å starte rare tråder for eksempel.

Glammy har vært litt stille ca det siste året, det er bare derfor. Hun bråkte mye mer før.

Hun var faktisk en av dem jeg først la merke til da jeg var ny her, og det var tydeligvis omtrent samtidig som hun selv var ny.

Hører du Glam Baby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, fikk jernteppe og kommer ikke på navnet hennes. Hun har en avatar av seg selv tror jeg, med rød topp/genser og lyst hår flettet i tynne fletter. Hun har vel vært lenge på KG og synes hun virker som en klok person.

Er det Aline du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alice syns jeg er en kjendis *starstruck*

Alice Ayres, Lille Bille, Mysan, Mim, Store Sky, MariannE, Waco, Mann 42, Far til 2, Aline, Milkyway, Lilleulv, Reka, Brunhilde, Lissi33.. og helt sikkert en haug jeg ikke husker på stående fot er kjendiser for meg.

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Suzy og Glam var mine favoritter når jeg begynte her inne.

(hører du Galmmy?!) Det er de også fortsatt.

Jeg stalket dem litt (bare leste), fordi jeg syns de skrev så bra. Jeg kjenner meg veldig igjen i dem, men da i sånn som jeg er IRL. Her inne skriver jeg ikke mye.

Mysan er sånn jeg skulle ønske mamma er, så jeg stalker henne i ny og ne også. Jeg tror hun er en oppriktig hjertevarmt person, som fortjener dagens rose hver dag. Du har noen heldige barn.

Det er mange kloke og vise mennesker her inne, og jeg har nikket når jeg har lest alle navnene i svarene over.

Ingen slår Minnie figuren. Alt som skjedde her når hun raserte rundt!!!

Det savner jeg skikkelig. Jeg har ledd så tårene har rent, skrevet i fult raseri, og flira på butikken når jeg ser hennes prototyper komme gående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt forskjellig utifra hvilke forum man henger på da. Noen er jo mer aktive i noen enn andre. Siden jeg aldri har lest et eneste dagbok-innlegg, så er jeg svært lite bevandret i disse trakter.

Men mange folk jeg kunne diskutert opp og ned med, men jeg er for lat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...