Gå til innhold

London

jossa

Anbefalte innlegg

Skal til London for første gang om 2 uker.

Ønsker tips om enkle/gode/rimelige steder å spise. Gjerne burger/pizza/buffet e.l. Har hørt om en pizzakjede som har "all you can eat" buffet. (Deep pan Pizza?) Finner ikke noen nettside. Har ikke tenkt å bruke pengene på mat. Har så utrolig mye vi har lyst å se, så maten tar vi enkelt og litt på sparket. Ønsker også tips om en koselig pub der man kan ta seg en pint på ettermiddagen, og hvor tenåringen kan være med.

Er det ellers noe dere tar med hjem når dere er i England? Hva med vitaminer/kosttilskudd? Noen som vet om det er rimeligere der enn i Norge?

Alle tips i mot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mat er nesten hovedattraksjonen når jeg og venninna mi er i London regelmessig.

FANTASTISK sushi-bar, Kulu-Kulu, som ligger rett ved Piccadilly. Upretensiøs, de lokale går dit, billigere enn de mer fancy som du også har i nærheten, men kjent for sin gode mat. Der sushien går rundt på samlebånd, kokkene står i midten så du ser hva de lager, og du plukker det du vil ha og samler opp fatene når du betaler.

Vi fant også en helt fantastisk kinesisk restaurant, Mr. Wu tror jeg den het, ikke så langt derfra, mellom Leicester Square-området og chinatown. Veldig billig, all-you-can-eat buffet, veldig stort utvalg, alt fra 4 typer peking-and, innbakt squash/champignon/you name it, åhhh jeg får vann i munnen.

Helsekost av ymse varianter (og veldig gode take-away-supper:) Fresh & Wild, Piccadilly Circus. Rett ved Kulu Kulu.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at pizzarestauranten du tenker på er pizzahut: http://www.pizzahut.co.uk/

Pubmat er også relativt billig.

Takk for tips!

Pizzakjeden heter visstnok "Deep pan pizza".

Pizzahut kjenner vi jo før.

Kinarestauranten, Mr. Wu høres interessant ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wagamama er ett tøft sted - hvis dere liker asiatisk mat.

Også var det ett sted til jeg tenkte på men jeg kommer bare ikke på navnet..... det er også en kjede med italiensk mat... har flere spisesteder i London.... kanskje noen andre vet hvem jeg mener. *fullstendig jernteppe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...