Gulltopp Skrevet 3. september 2007 #1 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg skal kjøpe ny mobiltelefon, og har kikket på elkjøp sine hjemmesider. Valget står mellom en Nokia 6288 til 1890,- og en Nokia 6300 til 1899,- Er dette et godt kjøp? Hvilke alternativer har jeg? Må legge til at jeg skal kjøpe mobiltelefon uten abonnement. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 3. september 2007 #2 Del Skrevet 3. september 2007 Gå inn på dinpris.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 3. september 2007 #3 Del Skrevet 3. september 2007 www.leftdal.no er ofte billig(st). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 3. september 2007 #4 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg ville IKKE kjøpt det på lefdal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamut75 Skrevet 3. september 2007 #5 Del Skrevet 3. september 2007 Eller du kan prøve å søke med kelkoo.no , der er det også oversikt over forkjellige leverandører av ting og tang . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulltopp Skrevet 3. september 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg ville IKKE kjøpt det på lefdal Hvorfor ikke Lefdal? Takk for tips om dinpris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 3. september 2007 #7 Del Skrevet 3. september 2007 Det er vel ikke lov å henge ut enkelte butikker her egentlig.. men for å ta kortversjonen, så kjøpte jeg et produkt der som ikke fungerte 100%, men de nektet å la meg heve kjøpet, men lovet å gi meg et nytt produkt.. Dette er nå 2 mnd siden, og jeg har fortsatt ikke fått et nytt produkt.. kommer ikke til å handle mer der nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå