Søtpotita Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Dersom du straks hadde bursdag, kva ville du då ønska deg?
sweetdana Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 En god hudkrem Body Shop produkter En fin topp En god presskannekaffe
Gjest Cathrin Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 1. - Gavekort på Floyd!!! 2.- Kosmetikk 3.- Gavekort på "gaveideen" :rødme:
Gjest Tweek Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Jeg hadde ønsket penger til oppkjøring og ny mobil
Gjest Kanelia Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Gavekort til hudpleiesalong. Mulberry Bayswater veske i lilla lakk. Clean Showerfresh parfyme. Diorshow mascara. Vera & Villiam undertøy og strømper. Brune Hunter støvler. Langt, tykt strikket skjerf i grått. Bøker...
¤Serenity¤ Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Er svak for Lavera sine produkter, spesielt dusjgeleen med fersken og aprikos. Men siden den er litt i dyreste laget til hverdagsbruk så er det noe jeg hadde satt pris på som gave.
Gjest Alou Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 1. Gavekort på hudpleiesalong (ville tatt dyprens og vokset bryn og bikinilinje) (helst spa- weekend ) 2. Renseserie fra md formulations 3. En god rensemaske og en velduftende fuktighetsmaske uten for mye fett 4. Øyeskygge- palett med farger i brun og lilla-nyanser som passer til hverandre 5. "Fake" negler fra en hudpleiesalong
Mischa Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 * Miss Sixty jeans * Kenzo Amour parfyme * Viktor & Rolf Flowerbomb
Gjest Deception Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Jeg tror jeg hadde ønsket meg gavekort på en klesbutikk jeg liker, samt et halskjede i "riktig" stil (dvs. gavekort). Ellers ønsker jeg meg kjøkkenutstyr, vinglass, bøker og vin.
Lady Lovelylocks Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 (endret) Jeg har straks bursdag, og dette er det jeg ønsker meg: - Symaskin - Pilgrim smykker el. gavekort - Filmer - Kokebøker - Lydbøker Endret 3. september 2007 av The Pink
Søtpotita Skrevet 3. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. september 2007 Så kjekt med så mange svar, her kan eg bli inspirert Fortset gjerne
Gjest Elastica Skrevet 3. september 2007 #12 Skrevet 3. september 2007 (endret) *En fin paraply fra Mulberry *Et stort tykt vinterskjerf i ull, helst grått *Den nye Stella McCartney parfymen (hvis den har kommet) *Gavekort hos Bruuns Bazaar *Den perfekte kjole til hverdagsbruk Ooops...glemte Annie-veske fra Mulberry i sort. Endret 3. september 2007 av Elastica
Elbereth Skrevet 4. september 2007 #13 Skrevet 4. september 2007 * Gavekort på: massasje/spa, frisør, reise, klær, smykker, vesker, bøker, musikk, dvd * Campersko og Merellsko, utvalgte modeller * Et ekstra par briller til å variere med * Treretters middag på en god og koselig restaurant * Koffert * Ullkåpe * Ny bil Det er heldigvis lenge til jeg har bursdag, så kan slekt og venner begynne å spare
Mischa Skrevet 4. september 2007 #14 Skrevet 4. september 2007 dette har jeg også lyst på.. * Søte ballerinas med strasspynt fra Bianco * Kremhvite/sorte ballerina/flats sko fra Oasis * En fin ring med en lilla sten fra Oasis
Gulltopp Skrevet 4. september 2007 #15 Skrevet 4. september 2007 Lenge til jeg har bursdag da, men.... (er jo ikke såå lenge til jul) Det som står på ønskelisten er: * diverse interiørting (lysestaker i fattigmannssølv, stort fransk speil ++) * hudpleieprodukter (gjerne body shop eller yvonne ryding) * bøker (elsker bøker, romaner, interiørbøker, kokebøker, reiseskildringer osv) * kinobillett(er) * god vin * god sjokolade * ny mobil
Rexina Skrevet 4. september 2007 #16 Skrevet 4. september 2007 Nytt mineralpudder, fra Everyday minerals?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå