Amalie_85 Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Sitter her på morran og kjeder meg så er jo en del innom tv-shop, og jeg ser stadig det er reklamer for apparater som man plasserer på kroppen så trekker den sammen musklene så man slipper å trene. Abtronic Men er det noen som har prøvd dette? Funker det egentlig, tror heller jeg ville gått for trening, men like vel undrer jeg meg hver gang jeg ser den om den virker
Gjest Gjest_Espen_* Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Beste måten å få bedre/penere/finere mage og en finere dag er å skru av Abtronic og tv'n, komme seg opp av sofaen. I tillegg slipper på å punge ut med 700 kr. Hvis du i tillegg vil ha en bedre/penere/finere mage og en finere dag, så tar du bare på deg noe på beina og eventuelt en jakke og går deg en tur ut. Helt gratis. Husk! Uvitenhet er idiotens lykke...
Gjest Blondie65 Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Min regel med alle sånne fantastiske tilbud der X skal skje i løpet av Y tidsrom uten at du behøver løfte en finger er at hvis det virkelig hadde vært tilfelle hadde det ikke blitt solgt på Tv-shop. Disse aparatene hadde da fantes i ethvert treningssenter og man måtte hatt mange av dem for det hadde garantert blitt kø. Det er et par ting som virker dog. Det finnes aparater som sender strøm gjennom magen/lårene/Ju Neim Itt og får dermed musklene til å trekke seg sammen som om du trener. Når du har brukt disse istedenfor å trene i en evighet har du sikkert stram fin kropp. Kondis har du ikke, og strøm gjennom kroppen hele tiden? Nja ... skeptisk. Har hatt sånn hos Fysioterapeuten før og jeg ville ikke kalle det direkte behagelig sånn helt uten videre. Konklusjon: jeg betaler gladelig mitt treningskort og går på studioet isteden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå