Gjest HeidiO Skrevet 6. august 2007 #1 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg hadde den kjekkeste dagen jeg noensinne har hatt i mitt liv. Alt var så og si perfekt, og jeg storkoste meg! Jeg ble hentet klokken 10 om morgenen av mamma. Jeg visste at jeg skulle ha utdrikningslag på lørdag, for folk hadde røpet seg litt, og det var liksom ikke så mange helger før bryllupet nå(jeg gifter meg neste helg). Jeg hadde dusjet og gjort meg klar, hadde tenkt å stritte håret mitt, men det fikk jeg ikke tid til, men fikk sminket meg og pakket litt klær til kvelden. Vi kjørte så ned til byen og handlet oss frokost og kaffe på et bakeri, før vi satte snuten mot et kjøpesenter min søster jobber på. Mamma sa vi skulle møte resten av gjengen klokken 12, så hun skulle bare vise meg skoene som hun hadde kjøpt til min lillesøster som skal være brudepike neste helg. Vi gikk og kikket litt på Boys of Europe, om det var noen kule klær til min kjære samboer. Alt for å få tiden til å gå sa hun. Så gikk vi ut derifra og mot Bianco som min søster jobber på. Da kommer plutselig Securitas og sier vi må følge ham. Jeg aner ugler i mosen når tanten min ser oss og plutselig stuper inn i en butikk, og flirer litt for meg selv. Han drar oss inn i et bakrom, og sier at han i kassen på Boys of Europe hadde ringt ham og sagt at vi hadde stjålet klær, så han måtte kikke i veskene våre. Jeg begynte å le, og han levde seg skikkelig inn i rollen, og sa at jeg ikke måtte stå der å flire ham rett opp i fjeset. Han var virkelig streng mot oss. Så sa han at vi var utestengt ifra senteret i tre måneder, og sa vi måtte gå ut bakdøra og aldri vise oss der igjen. Jeg holdt på å knekke meg av latter da jeg plutselig tenkte: Åh, herregud ikke la ham begynne å strippe nå!! Vi ble kastet ut bakdøren, og der sto alle venninene mine (12 stk) og ventet ved siden av en minibuss som det sto :Tut, jeg skal gifte meg, HeidiOs utdrikningslag, og selvfølgelig Sug og svelg, ha en god helg på! Jeg fikk på meg prinsessekrone, og et rosa "missebånd" det sto Fru N..... på. Oppdaget da at alle gikk med kroner og rosa t-skjorter! Vi satte oss inn i partybussen, og jeg fikk bind for øynene. Etter noen runder i diverse rundkjøringer for å avlede meg, kom vi endelig frem. Jeg fikk bindet av øynene og oppdaget at jeg sto hos frisøren min. Her har de allslags behandlinger og pleie, og da var det fotbehandling jeg skulle få! Det var helt nydelig, og jeg satt og drakk øl mens jeg fikk massasje av beina, og dullet og stelt med. Etterpå vasket frisøren håret mitt, kuret det, sminket meg og fikset håret mitt, samt ordnet neglene mine. Det var skikkelig fint!!! Så kjørte vi ned til favorittstedet mitt å spise lunch på, og hadde oss Club Sandwich, øl og kaffe. Deretter bar det avsted til bowling. Da hadde jeg begynt å bli noe brisen, så jeg fikk dårligest poengsum av alle 8 som var med å spilte!! Så kjørte vi tilbake til kjøpesenteret for folk hadde satt ifra seg bilene der, så de fikk kjøre de hjem. Så plukket vi de opp hjemme igjen, og kjørte avgårde igjen. Jeg ante ikke helt hva vi skulle, men vi kjørte til et tettsted en halvtime ifra oss, og der var det tivoli. De hadde havnedager eller noe der, med musikk og allslags. Plutselig hørte jeg en i mikrofonen spørre etter bruden, og jeg ble dyttet opp på scenen for å synge :Jag trodde englarna fans.. Åh herregud, sangen passer ikke til min stemme, men jeg gnålet meg gjennom den til stor applaus ifra mine venniner og øvrig publikum. Det var knallmorsomt! Så gikk vi for å ta edderkoppen, men dusten som styrte den fant ut at jeg skulle gifte meg og kjørte den ekstra fort. Dette resulterte i blåmerker, og faktisk kutt i leggen hos en vennine av meg, så det var faktis ikke morsomt en gang. Søsteren min gråt etterpå for hun ble skikkelig redd.. Etter dette hev vi oss i bussen, det gikk fint med alle, så vi fortsatte å drikke rett og slett Planen hadde visst egentlig vært at jeg skulle få kjøre helikopter, men været var ikke så bra, så jeg hadde ikke fått sett noe særlig da... Så hentet vi to tanter av meg hjemme i byen igjen, og kjørte til den tredje tanten min som også var minibussjåfør for dagen. Når vi kom dit fikk jeg sjokk, for da sto det to kokker og forberedte tre retters middag til oss!! Det var utrolig godt; reker, toast og asparges til forret, biff til middag, og is med jordbær, bjørnebær og revet hvit sjokolade til dessert. Mmmmm, nydelig! Vi satt og snakket og hørte på musikk og koste oss, før vi ble kjørt i minibussen til byn i 12-tiden. Danset og koste oss til de små morgentimer, og ja, jeg ble kanon kan man si, men hadde en superduper dag!!! :søvn: Så, på lørdag gifter meg. Er en helt surrealistisk følelse at jeg er noens kone på lørdag. Gleder meg helt vilt, og satser på at alt går etter planen. Uansett, skulle noe gå galt er det viktigste uansett at vi blir gift, så jeg tar det hele med stor ro foreløpig. Kommer vel til å være en nervebunt på lørdag kan jeg tenke meg!!! Åtte måneders planlegging, og endelig er tiden inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t-schnuppa Skrevet 6. august 2007 #2 Del Skrevet 6. august 2007 Ååå så utrolig hyggelig og morsomt d hørtes ut Akkurat noe slik jeg håper på førstkommende helg også!! Med unntak av scene og synging.. her en form for scene skrekk kan man vel si Hørtes ut som forloveren og vennene hadde lagt sjela si i planlegginga og ga deg en super flott dag! Lykke til med den store dagen til lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå