Litjtuppa Skrevet 17. april 2007 #1 Del Skrevet 17. april 2007 Vil bare dele denne siden med dere, synes det er så mye fint her! Stort utvalg i fine topper, samt noen kjoler, bukser, osv.! Har selv bestilt to topper som jeg venter spent på å få i posten i disse dager.. http://www.kikisfashions.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 18. april 2007 #2 Del Skrevet 18. april 2007 Takk for det! Her var det mange fine topper! Fortell hvordan det gikk mht levering osv da. Kunne tenke meg a bestille itt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 18. april 2007 Ja, synes det er så mye fint der, kunne kjøpt 30 topper uten problemer! Har vært borte et par dager nå, så jeg håper og regner med at den ligger i postkassen når jeg kommer hjem i morgen, skal fortelle om størrelser, priser på frakt osv *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 18. april 2007 #4 Del Skrevet 18. april 2007 Der var det mye fint! *lagrer siden* Fortell hvordan det var når det kommer frem da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannkvinne Skrevet 19. april 2007 #5 Del Skrevet 19. april 2007 Set at det er veldig mye polyester i kjoler og topper. Det er ikke akkurat favoritten..Synes det er et veldig lite flatterende og behagelig stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 23. april 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Jepp, på lørdag lå pakken i posten! Hadde bestilt to topper, hvorav jeg er veldig fornøyd med den ene (en hvit lang t-skjorte/tunika med strasspynt hvor det står "I <3 BABY") og sånn middels fornøyd med singleten som var i en litt annen rosafarge enn jeg hadde trodd. Var polyester i stoffet ja, men synes de var veldig behagelige å ha på seg jeg, så fine ut på. Bestilte i str. S, og t-skjorte/tunikaen satt perfekt, mens singleten var sånn akkurat, kan ikke få større pupper i den for å si det sånn, da sprenges den! Ble toll på 180 kr. Kommer ikke til å bestille mer derfra siden det blir litt ekstra å betale i frakt og toll, men artig å ha noen mammatopper som ikke alle har også *skriveleif Endret 23. april 2007 av Litjtuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashing Skrevet 23. april 2007 #7 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg sliter alltid med å finne lange nok bukser? Noen som kan hjelpe meg å finne det i Stavanger området? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grendel Skrevet 23. april 2007 #8 Del Skrevet 23. april 2007 Det var utrolig mye fint der, men jeg er så vanvittig usikker på størrelsene de har... Men hvordan var det med porto og toll, ts, hvor mye kom det på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå