Gjest Dolphina Skrevet 26. februar 2003 #1 Del Skrevet 26. februar 2003 Hei! Er det noen som har prøvd Ab Swing? http://www.tvshop.com/main.phtml?new_department_id=31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiqa Skrevet 26. februar 2003 #2 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg har svært liten tro på de som påstår at du "bare kan sitte og gynge" for å bygge muskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 26. februar 2003 #3 Del Skrevet 26. februar 2003 Nei, har ikke prøvd det, og kommer nok aldri til å prøve det. En god lang gåtur ut er mye bedre, da får du til og med frisk luft, noe lungene dine trenger om du trener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 3. mars 2003 #4 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg kommer til å kjøpe det. Jeg har stor tro på tv-shop. Søstern min har kjøpt en del derfra av trenings utstyr og det har ikke vært noe dritt, så det er sagt. Selv om vi ble lurt for mange herrens år siden av en ting vi kjøpte.Men det var et plastikk -brett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå