Philippa Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Har brukt produkter fra Dr. Hauschka i lengre tid nå, men blir veldig tørr i huden. Har derfor bestemt meg for å prøve noe annet. Tidligere brukte jeg rens fra MD og krem fra Decleor (Hydra Floral). Fornøyd med rensen, men vil gjerne høre hvilke kremer dere er fornøyd med. Dermalogica liker jeg ikke.
Gjest Deception Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Jeg er for tida veldig fornøyd med Hemp Face Protector fra Body Shop. Den har gjort den tørre ørkenhuden min tilnærmet normal igjen, og det i løpet av kort tid. Og den inneholder ikke mineraloljer eller lanolin, for den som er opptatt av slikt.
Cata Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Jeg bruker Clarins sin Multi- Active dagkrem. (Her ble det språkmiks.)
Rexina Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Aloe eller Jojoba Oil krem fra Body shop. begge er veldig gode synes jge
aimee Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Har du prøvd Biotherm sin fuktighetskrem for tørr hud? Den synes jeg er god.
Nemesis Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Sist vinter brukte jeg en krem fra Clinique til tørr hud som jeg var veldig fornøyd med. Navnet på den er superdefense
brumma* Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 Jojoba Oil krem fra Body shop. ← Er ikke den for normal til fet hud da? Den funker ihvertfall ikke på min tørre vinterhud. Om sommeren derimot synes jeg den er god.
Rexina Skrevet 27. januar 2007 #8 Skrevet 27. januar 2007 Er ikke den for normal til fet hud da? Den funker ihvertfall ikke på min tørre vinterhud. Om sommeren derimot synes jeg den er god. ← Nei, normal/tørr hud står det på min. og her
Gjest Deception Skrevet 28. januar 2007 #9 Skrevet 28. januar 2007 Sist vinter brukte jeg en krem fra Clinique til tørr hud som jeg var veldig fornøyd med. Navnet på den er superdefense ← Og den fikk jeg tørrere, kløende hud av (den for ekstra tørr hud); tror jeg reagerer på den typen solfilter de har tilsatt. Man må derfor prøve seg fram, rett og slett.
MBelucci Skrevet 28. januar 2007 #10 Skrevet 28. januar 2007 Jeg bruker Biotherm for tor hud.Har brukt biotherm nu i 5 or.Og jeg er ganske fornoyd.Bruker rensemelk,maske,dakrem,nattkrem,oyekrem fra biotherm. Veldig fornoyd. Men har litt lyst til o prove produkter fra dermalogica....
aimee Skrevet 29. januar 2007 #11 Skrevet 29. januar 2007 Jeg bruker Biotherm for tor hud.Har brukt biotherm nu i 5 or.Og jeg er ganske fornoyd.Bruker rensemelk,maske,dakrem,nattkrem,oyekrem fra biotherm. Veldig fornoyd. Men har litt lyst til o prove produkter fra dermalogica.... ← Jeg også er glad i Biotherm, men må nok si at Dermalogica er enda et hakk bedre! Du burde prøve krem for tørr hud, hvis du ikke har gjort det før
brumma* Skrevet 29. januar 2007 #12 Skrevet 29. januar 2007 (endret) Nei, normal/tørr hud står det på min. og her ← Så rart... På min står det normal/fet hud. Kremen har samme navn som den du linket til og er fra BS... :klø: Men supert at den finnes til normal/tørr hud også, da blir det ny ansiktskrem på meg! Takk for tipset! Edit: leif Endret 29. januar 2007 av brumma*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå