Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #1 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hva bruker du inni laksen når du ovnsbaker den? Hvor mange grader og hvor lenge bør den steke (mellom 2 og 3 kg)? Hva har du som tilbehør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 11. oktober 2006 #2 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg pleier aa ha purre, krydderurter og litt olje inni. Godt tilbehor er poteter og tzatziki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 12. oktober 2006 #3 Del Skrevet 12. oktober 2006 Bruker som oftest purreløk, og bruker sitronpepper til. Agurksalat, revne gullerøtter poteter og smør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
latte Skrevet 12. oktober 2006 #4 Del Skrevet 12. oktober 2006 Purre og mais inni...godt med smør, salt og pepper også... Sitronskiver legges utenpå, før man pakker den inn i aluminiumsfolie. Råstekte poteter og kokt gulrot, smelta smør og rømme..mmmm, yummi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Skrevet 12. oktober 2006 #5 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg bruker Sitronpepper og litt smør inni... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lion queen Skrevet 12. oktober 2006 #6 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg pleier å legge smørklatter, løk i ringer, sitronskiver,fersk dill,og litt sitronpepper. (høres kanskje rart ut med løkringer,men det blir utrolig godt,og er med på å lage en nyydelig sky) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 12. oktober 2006 #7 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg pleier å ha inni: - litt olje,pepper, salt, smør, dillkvaster, hvitløk,persille og litt sitronsaft. Stekes i ca 1 time i 200 gr. Tilbehør: Vanlige poteter, dillstuede eller båtstekte. En god salat og /eller smørdampede grønnsaker. Rømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. oktober 2006 #8 Del Skrevet 13. oktober 2006 For min del er hvitløk et must i ovnsbakt laks. Som regel bruker jeg en god del friske urter inni i tillegg og kanskje sitronpepper, evt drypper masse frisk sitron i og pepper, litt salt, hvitløk og urter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #9 Del Skrevet 13. oktober 2006 Persillesmør eller Sandefjordssmør, med friske urter, salt og pepper. Serveres med rømme, agurksalat og poteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #10 Del Skrevet 13. oktober 2006 ..og forresten: Bakes i folie i ovnen inntil kjøttet løsner så smått fra beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå