Gjest kenneth Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg trenger et videoredigeringsprogram, men har ikke peiling på hva slags programvare som finnes på området. Tips om duganes software mottas derfor med takk.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Hva slags ting trenger du det til? Bare klipping og helt enkle effekter? Jeg mener jeg har sett folk bruke programmer som hører med i Windows, om det er mediaplayer e.l. Om du har tilgang på Mac er selvagt iMovie et alternativ. (Av proffprogrammer er det Avid (express) og Final Cut som er er best, men de koster gjerne skjorta. Ellers Premiere, f eks)
gard Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Hei Det aller enkleste må vel være Windows Movie Maker som følger med XP. Jeg finner den på Start, All Programs, Accessories
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Hei Det aller enkleste må vel være Windows Movie Maker som følger med XP. Jeg finner den på Start, All Programs, Accessories ← Aha, det var det det het:-) Jeg har i hvert fall sett folk bruke det til helt enkle, men funksjonelle ting. Slow motion, fading (og andre enkle overganger), enkelt tekstverktøy o.l.
gard Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Hei Her er en video som jeg har satt i sammen med Movie maker: http://www.gardkarlsen.com/misc/lofthus_jump_small.wmv . Det er mine små nieser "in action" i svømmebassenget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå