Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 Noen som vet om det finnes noen sånne i butikkene nå? Eller er det feil sesong..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. september 2006 #2 Del Skrevet 12. september 2006 Tenker du på potteplanter med blå/turkise blomster? Da tror jeg du er heldigere hvis du prøver deg på en blå/turkis potte til planta. Klart blått er en veldig uvanlig farge på blomster, turkis tror jeg ikke jeg har sett noen gang i det hele tatt. Men turkis pynt til plantene er det masse av hos Mester Grønn nå. Jeg har denne inne akkurat nå, heter Clerodendron Ugandese, den er veldig blå og fin. Men den holder dessverre innmari dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #3 Del Skrevet 12. september 2006 Hortensia kan vel være blåturkis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. september 2006 #4 Del Skrevet 12. september 2006 Hortensia kan vel være blåturkis. ← Nja. Men den kan skifte farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 Ja, det kommer vel an på diverse mineraler man putter i jorda. Men den er blå med turkist skjær noen ganger. Mest blå, men kan kalles turkis også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #6 Del Skrevet 13. september 2006 Tenker du på potteplanter med blå/turkise blomster? Da tror jeg du er heldigere hvis du prøver deg på en blå/turkis potte til planta. Klart blått er en veldig uvanlig farge på blomster, turkis tror jeg ikke jeg har sett noen gang i det hele tatt. Men turkis pynt til plantene er det masse av hos Mester Grønn nå. Jeg har denne inne akkurat nå, heter Clerodendron Ugandese, den er veldig blå og fin. Men den holder dessverre innmari dårlig. ← Det var det jeg tenkte ja.. Da blir det å investere i nye potter! Blir sikkert bra det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 13. september 2006 #7 Del Skrevet 13. september 2006 St. Paulia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. september 2006 #8 Del Skrevet 13. september 2006 St. Paulia? ← Den er blålilla, motsatt blåfarge av turkis Blålilla er den vanligste blåfargen på blomster. Siden det var den mer turkise ts var ute etter, så er det bedre å investere i potter (de dauer ikke hvis du glemmer å vanne dem heller ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå