Prinsesse på erten Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Har du noen prinsipper når det gjelder klær og mote? Noe du aldri kunne tenke deg å kjøpe selv om det er aldri så hot og in. Fordi du vet det ikke passer kroppen din, fargene dine eller rett og slett bare fordi du synes det er mindre flatterende. For min egen del kan jeg nevne cowboyboots. Jeg har opplevd to perioder i livet mitt der det kan synes som om hele verden har omfavnet disse støvlene. Men jeg har klart å stå imot.... Ellers har vi jo boblejakkene som ikke er flatterende på noen. Det buler ut her og der, og aldri på de riktige stedene. Hvordan kan det bli mote å se ut som Michelin-mannen??? Hvite sko! Synes de nesten alltid ser billige ut. Sarte farger som fersken og lys babyrosa. Jeg ser ut som en enorm gris. Nøff-nøff. Skjørt som stopper midt på leggen. Man må vel minst være 1,80 for at det skal funke. Bestemor-støvler. Ikke min smak. Leopardmønster. Vil ikke bli bitt av denne basillen. Jeg får assossiasjoner til en gammel, innrøykt dame med 14 katter og rosa hårbånd når jeg tenker på leopardmønster. Og listen fortsetter og fortsetter.....
Gjest LilSweetie Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Leopardmønster! Og slangskinnsmønster *hutre*
brumma* Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Hmmm... Tights- det synes jeg er grusomt stygt og veldig lite flatterende (en ting er de man har under skjørt, men bare tights og stor genser er ike pent). Leopardmønster- Vil ikke bli bitt av denne basillen. Jeg får assossiasjoner til en gammel, innrøykt dame med 14 katter og rosa hårbånd når jeg tenker på leopardmønster. Cowboyinspirerte boots- synes ikke de er fine. Støvletter som går over kneet- minner meg om 90-tallets horer (and not the classy ones...). Bukser som er estremt høye i livet- sikkert fint hvis man er størrelse 34 og har stilen inne, men ellers... *grøss* Jeg ligger med andre ord litt dårlig an på motefronten denne høsten...
Gjest Mireya Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Alt som kan minne om stilen til britiske kongelige. Og leopardsinglet og thigts.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Ekstremt mye - mer enn får plass her, og ofte går det mer på det eksakte klesplagget enn på generelle ting. Enkelte ting ser man meg aldri i uansett: - Pastellfarger - Beige klær - Bukser som er superhøye i livet - Bobleklær - Cowboyboots - Spisse boots - Ankelstøvletter - Putte buksene ned i noen slike boots - Sko av noen annen farge enn svart, med mindre det er for treningsformål - V-halsete gensere - Hvite bukser - Knebukser - Piratbukser - Tennissokker
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 Jeg syns leggingser og alle former for thights er grusomt, skjørt over eller ikke. pastell vil aldri bli meg. Buksa inni støvlettene vil du heller aldri se meg gå med. Hatt på hodet, no thanks. Og ikke bukseseler, uansett hvor populært det måtte blir.
Gjest Elfrida Skrevet 29. august 2006 #9 Skrevet 29. august 2006 Boblejakker, Cowboystøvler, dyretrykk (leopard, ku, slange, zebra, etc etc, ruter (med mulig unntak for skjørt), storblomstret mønster, prikkmønster, buksene ned i støvletter, bluser med store rysjer på brystet, hvite sko, for å nevne noe.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #11 Skrevet 29. august 2006 vest bukseseler cityshorts cowboyboots reptil trykk tights
Gjest Fruktfat Skrevet 29. august 2006 #13 Skrevet 29. august 2006 Skjørt som stopper midt på leggen. Man må vel minst være 1,80 for at det skal funke. Bestemor-støvler. Ikke min smak. Leopardmønster. Vil ikke bli bitt av denne basillen. Jeg får assossiasjoner til en gammel, innrøykt dame med 14 katter og rosa hårbånd når jeg tenker på leopardmønster. ← og bukser som går inn i bena (drainpipes, passer kun på de som veier maks 50kg) hatter og luer/hodeplagg i det hele tatt mye av det som har vært de siste to åra skulderputer! (jeg ser ut som rambo) vest tights under skjørt mye mønster (blomster, prikker- og striper) bukser som er høye i livet jakker som er veldig korte i livet
Prinsesse på erten Skrevet 29. august 2006 Forfatter #14 Skrevet 29. august 2006 Kom på litt flere ting: Sånne lange gensere som er så veldig in nå. Siden jeg har litt pupper, ser jeg ut som en kjempe V. Topper som stopper med skulderne. Særlig hvis de samtidig har rund hals. Det er ikke fint på de som har litt pupper... Topper med store logoer tvers over brystet. Har jeg betalt for et plagg er det uødvendig å kreve at jeg i tillegg skal være en vandrende markedsføringskampanje. Ballerinasko. For søtt for meg.
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2006 #15 Skrevet 29. august 2006 (endret) Drainpipes. Rumpa ser overdimensjonert ut i forhold til lårene og resten av beina. (på meg) Endret 29. august 2006 av Slaskepott
Arwen Skrevet 29. august 2006 #16 Skrevet 29. august 2006 Drainpipes og alle andre smale bukser (må være bootcut, hvis ikke ser jeg ut som en pære) Spisse sko (eide et par spisse boots i 8. klasse, aldri mer spisse sko) Dyremønster Tights
Gjest Frk Åberg Skrevet 29. august 2006 #17 Skrevet 29. august 2006 Dyremønstre Cowboystøvletter Spisse sko Skinnende taft Lang genser over tights og gullbelte i livet Gulltilbehør til hverdags
Prinsesse på erten Skrevet 29. august 2006 Forfatter #18 Skrevet 29. august 2006 Mon tro hvordan det går med salget av leopardmønstrede klær denne høsten... Det er jo ingen her som ikke nevner dyremønster som et NOT HAVE!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. august 2006 #19 Skrevet 29. august 2006 ...og jeg som akkurat har kjøpt meg en leopardmønstret bluse Jeg kommer nok ikke til å bli observert med tights denne høsten. Og superspisse sko hater jeg, snubler i trapper med slike på.
Gjest Mireya Skrevet 29. august 2006 #20 Skrevet 29. august 2006 (endret) ...og jeg som akkurat har kjøpt meg en leopardmønstret bluse ← Jeg har ikke nevnt leopardmønster i denne tråden, ganske enkelt fordi det eneste plagget jeg IKKE UNDER NOEN OMSTENDIGHET kan tenke meg å ha med leopardmønster, er singlet. Leopardmønstret singlet skriker wanna-be-ungdom-50-åring på byen. Endret 29. august 2006 av Mireya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå