tuji Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Når begynte dere å bruke det? Hvilken type bruker dere? Jeg nærmer meg stygt de 30, og bør kanskje begynne å tenke på slikt.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Hei, jeg er i dag 33 år, og har brukt øyekrem i ca 10 år. For tiden bruker jeg en som heter Prodigy fra Helena Rubenstein. Jeg er veldig fornøyd med denne - koster ganske mye (mellom 500,- og 600,- på tax-free syns jeg huske), men er veldig drøy. Sist gang jeg hadde denne krukken holdt den nesten ett år.
tuji Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2006 Jeg er sent ute, skjønner jeg. Vet du om noen andre bra kremer? Jeg får ikke kjøpt Helena Rubinstein her jeg bor nå.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 vet ikke om du er sent ute - kanskje jeg er tidlig ute...:-) Jeg har prøvd mange forskjellige merker som er bra - kommer bare ikke på dem i farten. Jeg tror jeg hadde en fra biotherm før denne. Ta en tur i parfymeriet eller en hudpleie salong og hør hva de anbefaler. Man får stort sett gode råd på hva som er riktig for deg å bruke (med tanke på alder, hva kremen "skal gjøre" for deg osv.)
Gjest Alea Skrevet 10. juli 2006 #5 Skrevet 10. juli 2006 Kanebo har en veldig god øyekrem som jeg er stor fan av, husker ikke navnet i farten.. Biotherm har en god gele, som virker oppstrammende og er velegnet til 20-30 års alderen. Ellers vet jeg at en venninne er veldig fornøyd med garnier sin øyekrem (den i rød tube, noe med lift tror jeg).
Gjest Gjesta Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 Jeg slurver selv med øyenkrem, men prøver å skjerpe meg. Exuviance har en øyenkrem jeg liker godt; det er en kremgele som gir masse fukt, og som er uparfymert. Fås hos hudpleier, og er ikke så vanvittig dyr; tror jeg betalte ca 370 kroner for den.
Millis Skrevet 10. juli 2006 #7 Skrevet 10. juli 2006 dermalogica intensive repair. Estee lauder sin active night repair er mine favoritter.
Wonders Skrevet 10. juli 2006 #8 Skrevet 10. juli 2006 jeg bruker Clinique- all about eyes typen bruker BIOTHERM AQUA SORCE Viktig å ta vare på denne sensitive og avslørende huden rundt øynene. Ringer under øynene er unødvendig, men dog vanlig så...ikke en natt eller dag uten øyekrem. Vi begynnte begge for ca 5 år siden i tyveårene. Han har forøvrig mørk hud, og dermed er mørke ringer enda vanligere på menn, men ikke på kjæresten min
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #9 Skrevet 10. juli 2006 Jeg er fornøyd med Guerlain. (Husker ikke akkurat hva den heter.) Ellers har jeg også brukt Prodigy fra HR, og merket faktisk virkningen etter kort tid.
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #10 Skrevet 10. juli 2006 jeg bruker Clinique- all about eyes ← Denne skriver jeg under på også, har tideligere bukt en fra Biotherm(husker ikke navnet), men var ikke på langt nær så fornøyd med den. Synes også denne hjelper godt på poser under øynene, den er avkjølende og god på.
Gjest uregistrert Skrevet 10. juli 2006 #11 Skrevet 10. juli 2006 Jeg bruker en øyekrem fra Biotherm på kvelden, og en fra Oriflame på morgenen. Jeg tror den fra Biotherm virker mer langsiktig ved å stramme opp huden(i hvertfall innbiller jeg meg det..), mens den fra Oriflame er kjølende og lindrer hovne øyne der og da. Jeg har brukt øyekrem siden jeg var 20 år. Men vi er jo alle forskjellige, jeg blir veldig lett blå og hoven under øynene, så jeg er helt avhengig.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #12 Skrevet 10. juli 2006 Jeg begynte å bruke det da jeg var rundt 18-19 år. Er 21 nå og bruker "all about eyes" fra Clinique
Gjest Mireya Skrevet 10. juli 2006 #13 Skrevet 10. juli 2006 Biotherm Aquasource yeux- de få gangene jeg har råd til det...
Gjest Tanita Skrevet 10. juli 2006 #14 Skrevet 10. juli 2006 Jeg begynte da jeg var 16. Bruker Matis eye-care gel anti-tiredness (morgen) og Matis eye contour balm, antirynke.
Miracl3 Skrevet 10. juli 2006 #15 Skrevet 10. juli 2006 (endret) Jeg er 28. Begynte med øyekrem da jeg var 20. Har til nå brukt Rubenstein sin med c-vitamin. Har akkurat byttet til en fra Lacome mot de første rynkene. Bruker også en øyemaske fra Decelor 1 gang i uken. Endret 10. juli 2006 av Miracl3
Krista83 Skrevet 10. juli 2006 #16 Skrevet 10. juli 2006 Jeg har en øyekrem fra kenebo, denne har jeg brukt i ca tre år nå, er nå 23...
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #17 Skrevet 11. juli 2006 Mener jeg så at Carita har en med solfaktor. Noen som har prøvd den? Skulle jo tro at om man vil unngå/forsinke rynker rundt øynene så er solfaktor det viktigste.
Gjest Thalassa Skrevet 11. juli 2006 #18 Skrevet 11. juli 2006 jeg bruker en øyegel fra vichy som er veldig bra hvis man ser trøtt ut/blå ringer osv. thermal fix eyes cooling heter den. Ellers bruker jeg ikke noe spesielt, men må kanksje det med tid og stunder.
Gjest synseren Skrevet 12. juli 2006 #19 Skrevet 12. juli 2006 Jeg bruker Daily Eye Treatment fra Body Shop.
Gjest Tanita Skrevet 12. juli 2006 #20 Skrevet 12. juli 2006 Mener jeg så at Carita har en med solfaktor. Noen som har prøvd den? Skulle jo tro at om man vil unngå/forsinke rynker rundt øynene så er solfaktor det viktigste. ← og masse fukt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå