Gå til innhold

Flytting

Gjest Kardemomme

Anbefalte innlegg

Gjest Kardemomme

Flytting er noe hærk altså!!! :frustrert:

Ante ikke at det gikk å spare på så mye søppel og ubrukelige ting i skuffer og skap...

Ah, føler at rotet ikke tar slutt :sur:

Trengte bare en 5-min. pust i bakken og å få ut litt frustrasjon :forvirret:

Nå må jeg hive meg i gang igjen, flytter på lørdag så tiden er knapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Æsj, hater flytting. Har flyttet alt for mange ganger, og nå da jeg trodde jeg var ferdig med flyttestyret så skal søstra mi flytte. Og siden hun har dårlig rygg, må jeg nesten tilby meg å hjelpe. Bare stress, og nedvaskinga er det verste av det verste. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hufsa

Det er skrekkelig å ta ut av skap og skuffer, pakke inn i papir så det ikke knuses,

pakke ut igjen og inn i skap... Går så mye tid :grine:

Men så får man ryddet masse underveis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å flytte gir èn fordel - man får rydda opp i all møkk og gammelt rask man har samla på som man trooooodde man fikk bruk for....

Å flytte er også et herk!! Du føler du har et tonn med ting og tang som skal forsvaarlig pakkes ned mens du ser at haugen med esker blir større og større....

Jeg skal aaaldri flytte fra her vi bor nå! Ikke ti ville hester ville fått meg til å flytte. Da måtte vi fått inn profesjonelle flyttere som tok seg av ALT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk hjelp av mamma og pappa sist, og regner med vi får det nå også. Men denne gangen skal jeg planlegge akkurat det litt bedre. Flytte unna ting som jeg ikke vil at de skal se. Var ikke så fett da jeg ser mamma komme ut fra badet, med vibratorrensen min og spør i hvilken ekse hun skal legge det i. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hjelp av mamma og pappa sist, og regner med vi får det nå også. Men denne gangen skal jeg planlegge akkurat det litt bedre. Flytte unna ting som jeg ikke vil at de skal se. Var ikke så fett da jeg ser mamma komme ut fra badet, med vibratorrensen min og spør i hvilken ekse hun skal legge det i. :rodme:

Heheheeee...... :legrine:

VISSE ting pakker man ned sjøl ja....*skratter mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

:ler:

Skal huske å sørge for å pakke det aller mest private nederst i eksene :legrine:

Vil ikke akkurat at svigerfar skal se handjern og det sexy undertøyet mitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner hvordan det er. Det er et hærk, men så får man bort mye man ikke har brukt for også.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg!

Selv skal jeg flytte i august, til andre siden av landet omtrent, og jeg kjenner at jeg gruer meg noe vanvittig til jeg skal begynne å pakke sammen alle tingene som jeg har klart å samle opp gjennom mitt 18-årige liv. Har noen perioder hvor jeg rydder og da kaster jeg gjerne en hel søppelsekk hver gang.. tenk hvor mye skrot jeg må gå gjennom i juli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heldigvis ferdig med å flytte på en stund ja! Deilig det. Men etter flyttinga så må en pakke ut at alle de hersens eskene. Tar tid det og ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

:legrine:

Blir flytting på meg og gitt. Først skal jeg tilbake til Norge, deretter må alt stæsjet flyttes over fra Vestlandet til Østlandet... Det er et herk, men etter å ha tidligere flyttet 9 ganger på like mange år, så blir man jo på et vis vant til det. Får jo ryddet opp i ting i hvertfall ;) Forhåpentligvis så er dette den siste gangen jeg flytter, hvertfall for de neste 10-15-20 årene kanskje :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff..Skal flytte for første gang til høsten jeg og. Blir sliten bare jeg tenker på det. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel ikke skrive de her men jeg digger å pakke/kaste for folk som skal flytte.

Jeg er kjip når det kommer til å sutre over lille Oles 4. sokkepar og hans 115. tegning for han rundet 2 år. Jeg ser ingen grunn til å ta vare på absolutt alle minner. Finn det viktigste og kast det meste mener jeg.

Jeg er ganske populær i venneflokken pga dette for jeg er uhyre effektiv, har jo flyttet 10 ganger på 13 år så jeg kan sakene mine.

Men å bære opp/ned/ut/inn der stopper interessen min. Det HATER jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Der var vi nesten ferdig. Har bare å bære ut de siste eskene og vaske gulvet, så reiser vi herfra :grine:

I morgen tidlig drar vi nordover med flyttelasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Miloine

Føler med dere "flyttefolk" Jeg har flyttet x - antall ganger og kan ikke fordra det!

(Flyttet for andre også for densaks skyld)

Det er greit at man får kastet mye dill og dall (for dem som klarer det) men det er et ork uansett! :sprettoy:

Her hvor jeg bor nå har jeg bodd i 11 år! :)

Når jeg flytter herfra om ca. 1 år, DA SKAL JEG HA FLYTTEBYRÅ OG RENGJØRINGSBYRÅ! :sjarmor: (Sambo og jeg er enige om det) :)

:klem: Til dere som står på hue i pappesker!

x antall=13 ganger :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det verste er at jeg har fem søppelsekker på verandaen, så jeg tør ikke produsere flere og kaste... ;)

Alt pakkes ned. Har fått tatt masse i dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...