Marie Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Hvor vil du anbefale meg å reise med barn på 3 og 7 år?
yvoesp Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Jeg ville nok si Kristiansand og Sandnes, henholdsvis Dyreparken og Kongeparken. Ungene synes det er artig at foreldrene er med på leken i Kongeparken, mens Dyreparken gir "liv til alle bildene om dyr de har sett". Vi skal til begge stedene i sommer og jeg gleder meg minst like mye som ungene Overnatting er billigere i Sandnes enn Kristiansand etter det jeg har erfart.
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Dra ett sted der de får oppleve noe spennende, men ikke noe som blir "påtatt". Jeg ville dratt ut i naturen.. Kanskje en tur til Langedrag? Eller hva med kanotur et par dager?
Lipstick Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Sommarland i Bø i Telemark er veldig moro for barn http://www.sommarland.no/
liv Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Hunderfossen og lilleputthammer er også morsomme steder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå