Nitha Skrevet 12. juni 2006 #1 Del Skrevet 12. juni 2006 Noen som har (detaljerte) tips om enkle blomsteroppsatser til dåpsbordet for vesla? Fru Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #2 Del Skrevet 12. juni 2006 Hva tenker du på? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. juni 2006 #3 Del Skrevet 12. juni 2006 Da vi døpte gutten vår, brukte vi store glassboller med stein i bunnen og vann. Så klippet vi av selve blomsten på Hortensia (min favoritt) og la den flytende oppi. Vi brukte blå blomst... du kan jo velge f.eks. rosa... Ble i hvert fall veldig dekorativt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #4 Del Skrevet 12. juni 2006 Vi brukte høye, slanke vaser med 2 minigerbera i hver. Da var det lett og se og prate med personen på motsatt side av bordet. Brukte fargede pyntestener nederst i hver vase for å få litt mer farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ava Skrevet 12. juni 2006 #5 Del Skrevet 12. juni 2006 Lave oppsatser i creme og lime var det sist jeg var i selskap - det er noe av det fineste jeg har sett Rundt det hele var det snurret tynne sølvtråder - jeg kommer aldri til å glemme hvor fint det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #6 Del Skrevet 13. juni 2006 Rosa ildtopp, rosa silkepapir rundt blomsterpotta. Rosa sommerfugl fra Kid (til å ha på gardiner) som pynt på blomsten. nero Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 13. juni 2006 Hva tenker du på? :klø: ← Jeg tenker for eksempel om det går an å gjøre noe kreativt med brudeslør, noe grønt og en fin rosa blomst... Hva slags vaser/skåler en kan bruke osv. Fru Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 13. juni 2006 #8 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Jeg laget disse til konfirmasjon og fikk mye skryt av dekorasjonene, noe jeg ikke hadde trodd på forhånd. Vasene kjøpte jeg på Nille, 3 store og 6 små fordi det passet til bordet. I de mindre sylindriske vaser hadde jeg bare en blomst og et strå. Jeg brukte hvite og blå blomster og i de små vasene hadde jeg hvite dekorasjonsstein i halvparten og blå i den andre halvparten. Det jeg likte best med denne måten å gjøre tingen på var at blomstene tok liten plass på bordet samtidig som det gjorde mye av seg. Endret 13. juni 2006 av Brunhilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
therese12345 Skrevet 14. juni 2006 #9 Del Skrevet 14. juni 2006 heisann! i vår barnedåp tenkte jeg å lage likedanne dekorasjoner som vi hadde i bryøøupet vårt. lave litt vide skåler, de fleste blomsterbutikker låner ut for en billig penge. farget oasis (rosa, blå, grønn, hvit) skjæres i terninger og legges i bunnen på skåla. 1 gerbara i ønsket farge oppi, litt grønt "granbar" legges på 1 side. enkle, men kjempedekorative. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå