Eliza Doalot Skrevet 9. juni 2006 #1 Del Skrevet 9. juni 2006 HVilken av Oslos restauranter har både best mat og koseligst uteservering? Pris spiller ikke så stor rolle.. Jepp, jeg skal ha i både pose og sekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2006 #2 Del Skrevet 9. juni 2006 Le Canard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 9. juni 2006 Le Canard ← Hehe.. der kan ikke pris spille noen rolle i det hele tatt Men det er et godt forslag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #4 Del Skrevet 10. juni 2006 Liker aker brygge jeg da, med sjø og det hele! Druen har god mat, er koselig og er vel sånn mellom-dyr, Lektern er billig, det er fullt og det er midt i blinken om du bare vil ha det morsomt, Herbern er trivelig, har god mat og er rimelig (dyrere enn lektern, men billigere enn Druen tror jeg), Den på Sentrum, Scene hadde god mat og var hyggelig - ny setting nå som jeg ikke har fått testet ut enda, Serveringsstedet i Frognerparken er kjempekoselig, men sikkert litt dyrt (husker ikke), det på St. Hanshaugen er kjempekoselig, Ekebergrestauranten skal være kjempebra, men den har jeg ikke fått testet enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. juni 2006 #5 Del Skrevet 10. juni 2006 Dattera til Hagen på Grønland har en uformell, men kjempekoselig uteservering i bakgården. God mat/tapas har de også og prisene er helt fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Läkerol Skrevet 11. juni 2006 #6 Del Skrevet 11. juni 2006 Solsiden ved Akershus festning. God sjømat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 12. juni 2006 #7 Del Skrevet 12. juni 2006 Ekebergrestauranten! Der har de fantastisk mat, og kjempefin uteservering med utsikt over hele Oslo. Det beste er at de har tre forskjellige avdelinger avhengig av hva man har råd til; en gourmetrestaurant med helt fantastisk mat, en ala carte restaurant og en som er mer caféaktig. Var der i fjor, vil tilbake i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 12. juni 2006 #8 Del Skrevet 12. juni 2006 Herbern ,Druen på Aker brygge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 12. juni 2006 #9 Del Skrevet 12. juni 2006 Madserud gård, herskapsvilla med uteservering i hagen. Oslo spiseforretning har uteservering som er kjempeålreit. Skaugum, i bakgården ved Palace grill, er en kul uteservering. Lille herbern, som ligger på en egen liten øy ved Bygdøy og drives av folka bak Sult, er en liten perle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 12. juni 2006 #10 Del Skrevet 12. juni 2006 Nodee på Majorstuen hvis du er glad i asiatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå