Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn har lastet ned masse musikk fra Bearshare... Nå kom jeg til å slette alle sangene hans.... HJELP!!!

Vi har fått anbefalt en annen side for nedlasting av musikk men klarer ikke å huske adressen..

Noen som kan anbefale en god gratis side for nedlasting av musikk??

Gjest Thalassa
Skrevet

det spørs jo hva man legger i ordet gratis..

Gjest Thalassa
Skrevet

eneste jeg har prøvd er itunes men det koster penger.. ellers må du nok ty til andre midler skal få sanger gratis.

Skrevet
eneste jeg har prøvd er itunes men det koster penger.. ellers må du nok ty til andre midler skal få sanger gratis.

Det spørs hva jeg mener med gratis???... er det så vanskelig å forstå...

Hva mener du med måtte ty til andre midler. Jeg vet sønnen min brukte Bear share og det er gratis. Men er der desverre sjangsene stor for virus. Jeg er ute etter noe lignende...

Skrevet

Gratis musikk er musikk som lovlig kan lastes ned, dvs ikke av typen fildeling som f.eks. Bearshare (som er ulovlig nedlasting av musikk).

Jeg anbefaler også å laste ned via itunes eller msn music e.l. men det koster selvfølgelig pr sang/cd.

Ellers har det vært masse spørsmål om dette tidligere i forumet, så jeg foreslår et søk for å finne websider/programmer.

Gjest Thalassa
Skrevet

torrentz.com som jeg pm`a deg med da.. aner dessverre ikke hva bearshare er så.

Det er to forskjellige gratis.. de filene du lovlig laster ned gratis fra forskjellige websider/shareware og de som ikke er fult så lovlige, men de ligger der og er gratis likevel hvis du tar sjangsen.

Er litt vanskelig å forstå når du ikke forteller hvordan gratis du vil ha :)

Gjest Gjest
Skrevet

Gratis er vel GRATIS!!

Med andre ord man betaler ikke for å laste ned sangene til spillelisten.

Jeg bruker www.bearshare.com

Skrevet
Gratis er vel GRATIS!!

Jeg bruker www.bearshare.com

var det ikke den sønnen hennes brukte da? hvorfor kunne ikke hun bruke den? så mye greier for ingenting

Gjest Thalassa
Skrevet
Gratis er vel GRATIS!!

nei det er ikke det gitt. mange som ikke vil laste ned ulovlige ting. er vel derfor misforståelser som denne oppstår fordi noen mener at gratis er gratis, mens andre ikke gjør det og heller bruker itunes osv

Gjest Gjest
Skrevet

Nå kommer nok snart moderatorene og kjefter på dere! ;)

PS: Jeg skal ikke sladre.

Skrevet

Tråden stenges. Våre regler.

Se også sticky på toppen av forumet, angående endringer i reglene.

Druscilla - mod

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...