Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mystique20
Skrevet

Klikket tilfeldigvis innom denne siden:

http://www.diffin.no/index.php?cPath=41_22_85

Ført ble jeg veldig overrasket, ekte louis vuitton vesker på en norsk nettside, liksom? Det skal visstnok fylles opp med flere designer vesker av andre merker der også. Av ren nyskjerrighet lette jeg etter en eller annen garanti på siden som viste at de var ekte, men fant den ikke :klø:

Er det noen som har bestilt herfra/ vet at dette er en seriøs nettside?

Har ikke kokrete planer om å anskaffe meg en veske til 6-9.000 men syntes dette var rart.

Skrevet

* Alle seriøse nettsteder burde ha sitt organisasjonsnr. som kunden kan sjekke opp. Fant ikke noe her.

* Jeg stusser også litt over skrivefeilene der. Det burde ikke forekomme.

* De har ikke telefon, fordi "du som kunde skal få raskere svar" ??? Derfor foregår komunikasjonen kun pr. mail.

* Hvis jeg skal kjøpe veske til 9.000,- så forventer jeg at det er folk der som kan svare på en telefon. Syns hele greia stinker og ville ikke kjøpt noe gjennom dem.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg reagerer også på bildene. Det er stock photos som de kunne tatt fra hvilken som helst nettside. Med andre ord vet man ikke at det er den veska som er avbildet som man faktisk får.

Det er også noe som ikke stemmer helt med de LV multicolour'ene, men jeg greier ikke helt å sette fingeren på det.... Kunne tenkt meg å vist bildene til damene i veskeforumet på The Fashionspot for å høre hva de mener...

Skrevet

Jeg ville også holdt meg unna. LV-veskene ser fake ut, mønsteret er kuttet av på sidene, det skal visstnok ikke være tilfelle på ekte vesker. Dessuten skal siden også begynne å selge Hermes. Vel, Hermes er kjempeekslusivt og har lange ventelister på sine mest populære modeller. Dette er nok fake og pølsevev fra ende til annen.

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er garantert fake produkter. Hele sida burde anmeldes.

Og pinlig avslørende med alle skrivefeilene.

Gjest Gjest
Skrevet

Huff. Ett er nå at man ser fake LV på Ebay til 19,99, men når noen prøver å ta fullpris for dritten blir det straks verre. Det er desverre mange som tror at siden det koster så mye, så må det være ekte.

Gjest mystique20
Skrevet
Huff. Ett er nå at man ser fake LV på Ebay til 19,99, men når noen prøver å ta fullpris for dritten blir det straks verre. Det er desverre mange som tror at siden det koster så mye, så må det være ekte.

Jepp, og de "mange" er gjerne folk uten peiling som vil ha en veske alle ønsker seg. Hmm eller ønsket seg da, LV konseptet er jo ganske oppbrukt nå.

Skrevet

Og hvis dere går inn og ser nå, så er veskene fra LV satt ned til halv pris!!? :overrasket:

Jeg mener det sto full pris, altså bare prisen i sort, når jeg så på denne linken tidligere idag??

Gjest Gjest
Skrevet

Går det ikke an å rapportere dette noe sted? Ille om folk faktisk faller for dette og kjøper en fake veske til flere tusen.

Gjest Gjest
Skrevet
:hoho: Perfekt side for hun derre med de fake diorveskene.
Skrevet
* Alle seriøse nettsteder burde ha sitt organisasjonsnr. som kunden kan sjekke opp. Fant ikke noe her.

Tror dette er riktig organisasjonsnummer: 986466371

Men det står ikke noe sted på siden, det er litt rart..

Skrevet

Dette skulle vært rapportert et sted, ja. I alle fall hvis de nå har satt ned prisen til halv pris i "desperasjon" for at noen skal kjøpe før de blir stoppet eller noe sånt?

Og jeg ser at de opprerer med en postboksadresse i Trondheim. Sikkert umulig å finne tilbake til de som står bak dette hvis man går på limpinnen. Det er nok en eller annen NN som leier denne postboksen, men som kanskje ikke eksisterer en gang.

Gjest Gjest
Skrevet
Dette skulle vært rapportert et sted, ja. I alle fall hvis de nå har satt ned prisen til halv pris i "desperasjon" for at noen skal kjøpe før de blir stoppet eller noe sånt?

Kanskje de har lest denne tråden? :ler:

Skrevet

Det er 100% sikkert fake vesker. Hvorfor? Jo, såvidt jeg vet er den eneste nettsiden som har lov til å selge Louis Vuitton vesker eluxury.com. ;)

Annonse
Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg hadde aldri kjøpt veske der....

Skrevet
Og jeg ser at de opprerer med en postboksadresse i Trondheim. Sikkert umulig å finne tilbake til de som står bak dette hvis man går på limpinnen. Det er nok en eller annen NN som leier denne postboksen, men som kanskje ikke eksisterer en gang.

Inne på Brønnøysundregisteret finner man navn og forretningsadresse (Molde), så en evt rapportering skulle ikke by på problemer.

Gjest Gjest
Skrevet

Men hvor skal man rapportere hen? Til Louis Vuitton kanskje? Enda er det vel ikke ulovlig å selge og kjøpe fake vesker her i landet, men det hadde vært ille om noen hadde gått på den dritten.

Gjest Daniela
Skrevet

Jeg sendte de en mail. Jeg spurte om veskene var ekte og om hvordan de kunne bevise at de var ekte.

Selvfølgelig ville de aldri innrømmet at de var fake, men jeg spurte for det for å sjekke hva de svarte.

Dette fikk jeg til svar:

Kjære Daniela,

Hvis du vil være sikkert, kan du kjøpe vesken og da får du vite at den er

ekte. Det samme som alle de andre kundene har gjort. De var litt usikker,

men de kjøpte og fant ut at vi selger ekte varer. Vi fikk gode

tilbakemeldinger også. Hvis du ønsker å bestille, er du velkommen å handle

hos oss. Vi gleder oss å selge kvalitetsvarer til våre kunder.

Har du flere spørsmål, er det bare å ta kontakt.

Vi hjelper deg så snart vi kan.

Velkommen Tilbake!

Språkfeil, ingen forklaring på hvordan de kunne bevise at veskene var ekte (det skal jo følge med id-kort) og jeg svarte tilbake hvor jeg igjen spurte om hvordan jeg kunne vite at de var ekte. Da unngikk de spørsmålet.

Skrevet

Høres riiiimelig suspekt ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...