Gå til innhold

DFDS til københavn

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

lurer på om jeg og ungene skal ta en tur med båten i påska.har vært å sjekka litt priser,og det blir ganske dyrt hvis vi skal spise i a la-carte restauranten osv.hvordan er det,finnes det rimeligere alternativ ombord,eller må man evt ta med seg mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DFDS-tur til Køben er kjempedeilig, og det trenger ikke være så dyrt. Det er timene i Køben som blir dyre... ihvertfall pleier de å bli det for meg :sjenert:

Det er massevis av restauranter på forskjellig prisnivå på båten, så sulte skal du ikke (med mindre du er veldig kravstor). Hvis det virkelig kniper kan du jo ta med brød og smøreost. Gjorde det i høst, da jeg fikk en gratisbillett som jeg bare *måtte* bruke, selv om je gikke hadde råd.

God tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

takk for svar! :)

hørtes bra ut ja.greit å bruke pengene i københavn i stedet,så kan i alle fall mor spise knekkebrød og frukt på båten.er på slankern uansett så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alltid kjøpt med oss litt frukt og brus til å ha på lugaren vi. Litt på vei til båten og litt i København. Veldig deilig så slipper man å stappe i seg så mye taxfreegodis.

Tror buffet ligger på 200-250 (annen pris for barn tror jeg) + at det er mer kafe alterantiver der også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Er det noe du ikke får kjøpt på båten så er det frukt og grønt. Har man lyst på noe å knaske på er det bare godis og snacks å få.

Hvis man vil spise har de en cafe-greie som har litt salater og burgere og sånt som er veldig ok og ikke så dyr. Sist jeg var på Køben-tur tok vi en 6 retters i den 'fineste' restauranten første kvelden, og i cafeen den andre, og vi var faktist mest fornøyd siste kvelden - da stemte prisnivået bedre med det vi fikk av mat og service, ja faktisk var servicen bedre på cafeen. Det kan ha vært tilfeldigheter selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på nettsiden til DFDS og sett på tilbudet ombord? Riktignok fant jeg ikke priser på maten, men du kan jo lete litt mer selv. Se her (på den blå linken midt på siden)

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Vi bruker og ta med litt knekkebrød og smøreost og drikke så vi kan ta litt på lugaren og frukt. Det kan bli dyrt og kjøpe all maten om bord hvis en er flere. En reisevannkoker er og lurt og ta med så kan en lage seg pulverkaffe/te. Og så heller kose seg litt i København med mat på kafe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo flere restauanter ombord på båten med ulik prisnivå.

Dere kan jo velger bufferestauranten. husker ikke prisen helt.. men da får dere jo spise så mye dere orker og de har masse ulik mat.

Ellers har dere jo cafen. Ikke så dyrt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat på båttur med DFDS(uskyldig part her...) , og vil bare si fra om at på bussen inn til byen og tilhørende stoppesteder er det LOMMETYVER!! en i mitt følge ble frastjålet penger fra lommen sin når vi ventet på bussen inn til byen, og en dame på bussen tok en på fersken med begge henda i veska hennes. Det sto også advarsler i bussen om at en måtte holde på veska og eiendelene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...